آخرین خبرها

سوره ها و دستورات قرآنی برای کسب روزی در هر شرایطی

سوره ها و دستورات قرآنی برای کسب روزی در هر شرایطی

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان گره گشا های تجربه شده و قوی اسلامی شرح دهیم که باعث می شود هر روز به موفقیت های گسترده مالی برسید و در صورتی که درگیر وضعیت سخت هستید سوره ها و دستورات قرآنی برای کسب روزی در هر شرایطی نتیجه می دهد.

0263267082637 سوره ها و دستورات قرآنی برای کسب روزی در هر شرایطی
سوره ها و دستورات قرآنی برای کسب روزی در هر شرایطی

سوره ها و دستورات قرآنی برای کسب روزی در هر شرایطی,دعای رزق و روزی زیاد برای مغازه,بهترین دعای رزق و روزی برای مغازه,دعای رزق و روزی مجرب برای مغازه,دعای رزق و روزی زیاد شدن,دعا رزق و روزی زیاد,دعاهای رزق و روزی زیاد,دعاي رزق و روزي زياد,دعای رزق و روزی فراوان,دعاي رزق و روزي فراوان,دعای رزق و روزی فراوان فوری,دعاي رزق و روزي فراوان مغازه,ادعیه مجرب برای کسب رزق قوی,دعای روزی سریع الاثر,

سوره ها و دستورات قرآنی برای کسب روزی در هر شرایطی

مرحوم لواسانی رحمهالله می گوید : هر کس هر روز سوره « والذاریات » ، « الطلاق » ، « المزّمل» ، « الم نشرح » را بخواند و بر آن مداومت نماید روزی او از آن جایی که گمان ندارد خواهد رسید به طوری که عقل ها در حیران خواهد شد . چنان چه قضا شود در شب همان روز قضای آن را به جای آورد این ختم از مجربات است .

ختم سوره « والذاریات » : مرحوم لواسانی رحمهالله می گوید : خواندن سورۀ « والذاریات » در هر روز موجب ازدیاد روزی و عزت خواهد شد و این از مجربات است .

اینم ببین:  تعقیب مجرب نماز های واجب در طلب برکت و رزق

بعضی از علما به این حقیر می فرمودند از ادعیه و اذکاری که برای روزی فوق العاده سریع الاجابه است این است . هر روز بعد از نماز صبح یا مغرب یازده مرتبه بخواند : یا مُسَبِّبُ سَبِّب یا مَفَتِّحُ فَتِّح یا مُقَدِّرُ قَدِّر یا مُفَرِّجُ فَرِّج یا مُسَهِّلُ سَهِّل.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *