آخرین خبرها

روش ها و دعا های اسلامی برای قوی تر شدن ذهن مجرب

روش ها و دعا های اسلامی برای قوی تر شدن ذهن مجرب

قوی تر شدن ذهن یا همان بهبود وضعیت حافظه یکی از اصلی ترین راه هایی است که شما می توانید با استفاده از آن به موفقیت های برسید و اگر تاکنون در تحصیل بسیار مشکل داشته اید، با خواندن این دعا و پشتکار خود می توانید از این وضعیت سخت و بد خلاص شوید.

در ادامه روش ها و دعا های اسلامی برای قوی تر شدن ذهن مجرب را می خوانیم.

207836370236926073 روش ها و دعا های اسلامی برای قوی تر شدن ذهن مجرب
روش ها و دعا های اسلامی برای قوی تر شدن ذهن مجرب

روش ها و دعا های اسلامی برای قوی تر شدن ذهن مجرب,دعای تقویت حافظه اهل سنت,دعای تقویت حافظه با معنی,دعای تقویت حافظه شیخ بهایی,دعای تقویت حافظه مفاتیح الجنان,دعای تقویت حافظه صوتی,دعای تقویت حافظه برای امتحان,دعای تقویت حافظه و مطالعه,دعای تقویت حافظه آیت الله بهجت,دعای تقویت حافظه برای درس خواندن,دعای رفع فراموشی از امام صادق,دعای برای رفع فراموشی,دعا و ذکر عظیم برای رهایی از مشکلات ذهنی و فراموشی پر خیر و برکت,

روش ها و دعا های اسلامی برای قوی تر شدن ذهن مجرب

۸ ـ در حدیث سلمان فارسی (رضی اللّه عنه) آمده است که رسول خدا(ع) فرموده است: هر کس آیهالکرسی را با زعفران برکف دست راست خود بنویسد و آن را با زبان بلیسد و هفت‌‌نوبت چنین کند هرگز چیزی را فراموش ننماید.

 

۹ـ پنج‌چیز است که حافظه را زیاد می‌کند و بلغم را از بین می‌برد:

 

۱ـ مسواک‌کردن، ۲ـ روزه‌گرفتن، ۳ـ قرائت قرآن‌نمودن، ۴ـ عسل‌خوردن، ۵ـ کندرجویدن.

 

۱۰ـ قبل از مطالعات این جملات را بخوانید.

اَللّهُمَّ اَخْرُجْنی مِنَ الظَّلُماتِ الْوَهْمِ وَ اَکْرِمْنی بِنُورِ الْفَهْمِ الَّلهُمَّ افْتَحْ عَلَینا اَبْوابَ رَحْمَتِکَ وَ انْشُرْ عَلَیْنا خَزائِنَ عُلُومِکَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرَّاحِمینَ.

اینم ببین:  آثار و فضیلت ذکر یا جلیل برای رسیدن به عزت و بزرگی و احترام

 

۱۱ـ کسی که می‌خواهد حافظه‌اش زیاد شود مسواک کند و روزه بگیرد و قرآن بخواند مخصوصاً آیهالکرسی را و ناشتا ۲۱۱ عدد مویز با هسته سرخ بخورد زیرا جهت فهم و حفظ ذهن مفید خواهد بود. نافع خوردن حلوا و گوشت نزدیک گردن و عسل‌وعدس و کُنّدر می‌باشد.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *