آخرین خبرها

دعا و طلسم تسخیر افراد جلب عشق و علاقه

دعا و طلسم تسخیر افراد جلب عشق و علاقه

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا یک بار دیگر قصد داریم به شما عزیزان گره گشای اسلامی و تجربه شده ای از منابع معتبر شرح دهیم که تحت عنوان دعا و طلسم تسخیر افراد جلب عشق و علاقه شناخته می شود و سبب زیاد شدن مهر می گردد.

028362037860238207 دعا و طلسم تسخیر افراد جلب عشق و علاقه
دعا و طلسم تسخیر افراد جلب عشق و علاقه

دعا و طلسم تسخیر افراد جلب عشق و علاقه,دعای جذب پسر مورد علاقه,دعا جذب پسر مورد علاقه,دعا برای جذب مرد مورد علاقه,دعا جهت جذب مرد مورد علاقه,دعا برای جذب پسر مورد علاقه,دعا برای جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج,دعا برای جلب پسر مورد علاقه,دعای جذب پسر مورد علاقه از راه دور,دعای جذب پسر مورد علاقه برای ازدواج,دعا برای جذب مردم به خود,دعا برای جذب مردم,دعا جذب مردم,دعای جلب مردم,دعای جذب پسر,دعای جذب شوهر به زن,

دعا و طلسم تسخیر افراد جلب عشق و علاقه

در انجام دعای محبت ، نكته ای كه مهم است، آسان و سهل بودن انجام و استجابت و نتيجه دعا برای دعا كننده است. در ذيل دعایی بسيار سريع، آسان و قوي برای محبت ذكر ميشود.

هر كس كه در نظر دارد محبت ديگران به او جلب شود شب جمعه دو ركعت نماز با حضور قلب كامل بخواند. در هر ركعت پس از حمد، آيه الكرسی را يكبار بخواند تو سپس سوره اخلاص(قل هو الله احد) را يازده مرتبه بخواند. و به شيوه معمول نماز را ادامه دهد. بعد از سلام دادن نماز هفت مرتبه بگويد:

(يا مقلب القلوب والأبصار إقلب قلب فلان بمحبتى انك على كل شي قدير). بجای كلمه فلان، اسم مطلوب را بگويد. مجرب و صحيح است.

اینم ببین:  دعای مجرب برای رهایی از فقر تنگدستی و مشکلات مالی

*****************************

در ابتدا وضو گرفته و دو ركعت نماز به نيت جذب و تسخير قلوب ميخوانيم. بعد از سلام نماز يكصد مرتبه ذكر زير را تكرار مينمائيم:
لا اله الا الله محمد شفيع الله
پس از قرائت صد مرتبه ذكر فوق، دعای ذيل را ميخوانيم:
اللهم بحق حرمة لا اله الا الله محمد شفيع الله ان تجذب لى قلوب عبادك اجمعين حتى ينقادوا ويخضعوا لى بالمحبه والمودة والعطف برحمتك يا ارحم الراحمين وصلى الله على سيدنا محمد وعلى اله وسلم.

توجه:
تا پايان دعای فوق بايد توجه باطنی داشته باشيم.
نبايد در اثنای عمل ذكر با كسی مكالمه نمود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *