آخرین خبرها

دعا و طلسم برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او

در یکی دیگر از پست ها، مطالب و عناوین و ادعیه های سایت دعا شفا. قصد داریم به شما عزیزان دعا و طلسم برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او را بیاموزیم که ان شاء الله از آن مطلوب ترین خیر را می گیرید. در واقع این گونه دعا ها سبب می شوند که شرایط برای شما مطلوب شده و بر سختی های پیش و روی زندگی مشترک و پیش از ازدواج غلبه کنید.

,دعاي بیقرار كردن معشوق از راه دور,دعاي بيقرار كردن معشوق از راه دور,دعاي بيقرار كردن معشوق از راه دور فوری و قوی,دعاي بيقرار كردن معشوق,دعاي بيقرار كردن معشوق با فلفل سياه,دعاي بی قرار كردن معشوق از راه دور,طلسم بيقرار كردن معشوق از راه دور,طلسم بيقرار كردن معشوق,طلسم بیقرار شدن معشوق

دعا-برای-برای-بی-قرار-کردن-شخص دعا و طلسم برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او

دعا و طلسم برای بی قرار کردن خواستگار و جلب او,دعا جهت بيقرار كردن معشوق,دعا براي بي قرار كردن معشوق,دعا جهت بی قرار شدن معشوق,دعاي بيقرار كردن مرد از راه دور,دعای بی قرار شدن شوهر از راه دور,دعای محبوبیت بین خلایق,دعای محبوبیت شدید,دعای محبوبیت شدید بین مردم,دعا محبوبیت شدید,دعای محبوبیت بین مردم,دعا محبوبیت بین مردم,دعا برای محبوبیت بین مردم قوی,

دعا برای بی قرار کردن فوی برای زنان خانه دار

شما عزیزان می توانید این گونه دعا ها را با عنوان مهر و محبت از قسمت دسته بندی انتخاب کرده و یا این که در باکس جستجو آن ها را با کلمه کلیدی مهر و محبت یا عشق آن ها را یافته و استفاده نمائید.

از طلسم بیقراری معشوق برای عاشق تر کردن هم استفاده می شود. دعای بیقراری شدید معشوق سوزاندنی را باید رو پارچه بنویسید و بهنگام غروب آفتاب پارچه را بسوزانید:

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا .

اینم ببین:  آثار و برکات و آیات اسم اعظم خداوند

دعای احضار آنی معشوق برای به دست آوردن کسی که عاشقش هستید و قصد دارید سریعا آن را به سمت خود جذب کنید نوشته زیر را روی تکه ذغالی بخوانید و سپس آن را در آتش بسوزانید.

« ا ب ف ا ل ه و ل د ر ک م ه »

« وَمِنَ النَّاسِ مَن یَتَّخِذُ مِن دُونِ اللّهِ أَندَاداً یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ وَالَّذِینَ آمَنُواْ أَشَدُّ حُبّاً لِّلّهِ وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعاً وَأَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعَذَابِ فَمَنْ خَافَ مِن مُّوصٍ جَنَفاً أَوْ إِثْماً فَأَصْلَحَ بَیْنَهُمْ فَلاَ إِثْمَ عَلَیْهِ إِنَّ اللّهَ غَفُورٌ رَّحِیمٌ .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *