آخرین خبرها

دعا و دستورالعمل مجرب برای بچه دار شدن

دعا و دستورالعمل مجرب برای بچه دار شدن

امروز و در این مطلب قصد داریم به شما عزیزان گره گشای اسلامی و تجربه شده ای شرح دهیم که در واقع باعث می شود مشکلات نازایی حل شود، متن کامل دعا و دستورالعمل مجرب برای بچه دار شدن و دعای درمان نازایی را در ادامه بیاموزید که به لطف خدای بخشنده حاجت می گیرید.

02636023802673 دعا و دستورالعمل مجرب برای بچه دار شدن
دعا و دستورالعمل مجرب برای بچه دار شدن

دعا و دستورالعمل مجرب برای بچه دار شدن,دعای مجرب برا بچه دار شدن,دعای بسیار مجرب برای بچه دار شدن,دعای خیلی مجرب برای بچه دار شدن,دعای بچه دار شدن پسر,دعاي بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن پسر,دعا جهت بچه دار شدن پسر,دعای درمان نازایی,

دعا و دستورالعمل مجرب برای بچه دار شدن

امام سجاد(ع) به یکی از اصحاب خود فرمود: برای فرزند خواستن این دعا را هفتاد مرتبه بگو: «پروردگارا؛ مرا تنها مگذار و تو بهترین وارثین هستی، و برای من جانشینی معین کن که در زمان زندگی‌ام به من خوبی نماید و بعد از مرگم برایم طلب آمرزش کند، و به او خلقتی سالم عطا کن و شیطان را بر او شریک و نصیب مگردان، بارالها! از تو آمرزش می‌طلبم و به سوی تو برمی‌گردم چرا که تو بخشنده و مهربان هستی». و کسی که این دعا را زیاد بخواند، خداوند عزوجل آن چه را که از مال و فرزند و خیر دنیا و آخرت آرزو دارد به او عطا می‌فرماید چرا که خداوند عزوجل فرموده است: «پس می‌گویم که خداوندا! از تو آمرزش می‌‌طلبم چرا که او آمرزنده است و او برای شما آب گوارا از آسمان نازل فرمود و با مال و فرزندان، شما را یاری فرمود و باغ‌هایی برای شما قرار داد و نهرهایی را جاری است».

اینم ببین:  با خواندن این ذکر جادویی از امور پنهان آگاه خواهید شد 100% تضمینی و مجرب

دعای درمان نازایی

نوشته شریف ذیل  (شامل آیات شریفه اول تا ششم سوره مبارکه مریم ) را در کاغذ بدون خط بنویسد و بر کمر زن ببندد . به اذن خداوند تبارک و تعالی حتما صاحب فرزند نیک خواهد شد.

این دعا را بنویسد :

( بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم

کَهیعص ذِکْرُ رَحْمَتِ رَبِّکَ عَبْدَهُ زَکَرِیّا اِذْ نادی رَبَّهُ نِداءً خَفِیًّا قاَل رَبِّ اِنّی وَهَنَ الْعَظْمُ مِنّی وَ اشْتَعَلَ الرَّأسُ شَیْباً وَ لَمْ اَکُنْ بِدُعائِکَ رَبِّ شَقِیّاً وَ انّی خِفْتُ الْمَوالِیَ مِنْ وَرائی وَ کانَتِ امْرَاَتی عاقِراً فَهَبْ  لی مِنْ لَدُنْکَ وَلِیّاً یَرِثُنی وَ یَرِثُ مِنْ الِ یَعْقُوبَ وَ اجْعَلْهُ رَبِّ رَضِیّاً هُوَ الَّذی یُصَوِّرُکُمْ فِی الاَرْحامِ کَیْفَ یَشاءُ لااِلهَ اِلاّ هُوَ الْعَزیزِ الْحَکیمِ اِنَّما اَمْرُهُ اِذا اَرادَ شَیْئاً اَنْ یَقُولَ لَهُ کُنْ فَیَکُونَ بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ اللّهُمَّ یا ذَا الْعَرْشِ الْکَریمِ وَ الْمُلْکِ الْقَدیمِ یا اللهُ یا رَحْمنُ یا رَحیمُ یا سَتّارُ یا غَفّارُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجْمَعینَ رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ اَنْتَ خَیْرَ الْوارِثینَ. )

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *