آخرین خبرها

دعا های مجرب برای جلب علاقه از راه دور سریع الاثر

دعا های مجرب برای جلب علاقه از راه دور سریع الاثر

اگر می خواهید محبت یک شخص را از راه دور جلب کنید و عشقش را چند برابر کنید در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا مرجع رهگشا های اسلامی دعا های مجرب برای جلب علاقه از راه دور سریع الاثر را بخوانید که قطعا حاجت می گیرید.

260303620837 دعا های مجرب برای جلب علاقه از راه دور سریع الاثر
دعا های مجرب برای جلب علاقه از راه دور سریع الاثر

دعای مجرب مطیع شدن و جلب محبت شوهر,دعای مهر و محبت زن وشوهر,دعای مهر و محبت بین همسران,دعا مهر و محبت زن وشوهر,دعا برای مهر و محبت همسر,دعای مهر محبت همسر,دعا جهت مهر و محبت همسر

دعای مجرب مطیع شدن و جلب محبت شوهر

هر کسی بخواهد نزد همه از شوهر گرفته تا مادر شوهر و خواهر شوهرو………………… عزیز شود

هر روز قبل از این با کسی حرف بزنید 600 بار بسم الله الرحمن الرحیم بگویید.

طلسم برای عزیز شدن از راه دور

دعا و طلسمی که در زیر امده است برای جلب نظر و محبت همسر و همچنین افزایش مهر و محبت و از بین رفتن سردی و دلخوری میان زن و شوهر و ایجاد آشتی و گرمی و روابط حسنه میان زن و شوهر موثر است. لازم به ذکر است که این دعا فقط در امر حلال فایده دارد.
روز یکشنبه هفت عدد سنگریزه بیاورد. این دعا را هفت مرتبه به هر سنگی بخواند و یک یک در آتش اندازد:
تبت یدا ابی لهب و تب ما اغنی عنه ماله و ما کسب سیصلی نارا ذات لهب (به اسم فلان بن فلان) حتی لا یکون صبر و لا قرار و لا اکل و لا نیام لمحبه (فلان بن فلان) و امراته حماله الحطب فی جیدها حبل من مسد.

اینم ببین:  دستورالعمل و دعای مجرب برای زیبا شدن صورت و شفافیت پوست و نورانی شدن صورت و باطن

 

يا رَحمنُ كُلُّ شَیءٍ وَ راحِمَه

اگر كسي بد خلق باشد و مردم از خلق بد او به زحمت بيافتند و خواهند او سليم شود بايد پنهان از او اين اسم رابر حرير سفيد با مشك و زعفران بنويسد و بنام او و نام مادرشبه ابجد كبير و در مكاني پاك دفن كند در نهاد وي اصلاح شود و اگر براي محبت باشد بنام مطلوب 3 روز روزه بگيرد و هر روز 500 مرتبه اين اسم را بخواند و بعد از 3 روز به حمام رود كه درب آن مقابل قبله باشد غسل كند و چون بيرون آيد اين اسم را بر كف دست راست بنويسد و در برابر مطلوب برود و دست در سينه نهدو بايد در كار حلال انجام شود

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *