آخرین خبرها

دعا های قوی و مجرب برای فروش زمین ملک و کالا قوی

دعا های قوی و مجرب برای فروش زمین ملک و کالا قوی

در یکی دیگر از مطالب و عناوین سایت دعا شفا به شما عزیزان رهگشایی اسلامی، مجرب و پرخیر و برکت شرح می دهیم که باعث می شود اگر قصد فروش ملک، زمین و کالا را دارید این کار سریع تر انجام شود و بدون مشکلی بتوانید پول حاصل از فروش کالا را دریافت کنید، متن کامل دعا های قوی و مجرب برای فروش زمین ملک و کالا قوی را در ادامه بخوانید.

07836378026326807 دعا های قوی و مجرب برای فروش زمین ملک و کالا قوی
دعا های قوی و مجرب برای فروش زمین ملک و کالا قوی

دعا های قوی و مجرب برای فروش زمین ملک و کالا قوی,دعای فروش ملک,دعای فروش ملک فوری,دعای فروش ملک از راه دور,دعای فروش ملک و زمین,دعای فروش ملک در مفاتیح,دعای فروش ملک وخانه,دعای فروش ملک سریع,دعای فروش ملک یا زمین,دعای فروش ملک مجرب,دعای فروش ملک در مفاتیح الجنان,دعا فروش ملک فوری,دعای فروش خانه فوری,دعای فروش متاع فوری,دعا فروش خانه فوری,دعای خرید خانه فوری,دعاي فروش خانه فوري,دعا برای فروش ملک فوری,

دعا های قوی و مجرب برای فروش زمین ملک و کالا قوی

دستورالعمل آن بدین شرح است که ابتدا در روز جمعه که سعد باشد و نیز در مکانی سعد نیت کرده و وضو گیرد و نماز جمعه را به جای آورده و پس از نماز جمعه بنویسد با رعایت کامل آداب و شرایط دعای عظیم و شریف ذیل را و آنرا درمیان آن متاع (کالای مورد نظر و یا مال) نهاده و پنهان کند . سپس زکات و صدقه دهد. ان شاءالله به طور یقین و به فضل پروردگار و عنایات حضرت سبحان به زودی متاعش (ملک یا آپارتمان یا زمین یا کالای قابل خرید و فروش از هر نوع که باشد) بفروش میرسد . دعای ذیل را بنویسد :

اینم ببین:  آیه 9 سوره آل عمران برای ازدواج,خواص سوره آل عمران برای ازدواج

بسم الله الر حمن الر حیم

یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله یا الله

یا ایها الانسان ما غرک بربک الکریم الذی خلقک فسواک فلان بن فلان

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی یا رزاق یا باسط یا الله

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *