آخرین خبرها

دعا های فوق العاده برای تسخیر قلب و عشق

در صورتی که می خواهید قلب و علاقه شخص مورد علاقه خود را به سمت خودتان جلب کنید. در ادامه این پست از سری دعا های مهر و محبت دعا شفا. دعا های فوق العاده برای تسخیر قلب و عشق را می خوانیم. این دعا تجربه شده است و افراد زیادی را حتی در زندگی مشترک از جدایی نجات داده است.

,دعای جذب پسر مورد نظر,دعای جذب پسر به دختر,دعاي جذب پسر از راه دور,دعاي جذب پسر,طلسم جذب پسر برای ازدواج,طلسم جذب پسر برای ازدواج,دعا نویسی برای جذب پسر برای ازدواج,دعای جذب پسر دلخواه,دعای جذب پسر از دور,دعای جذب پسر از راه دور برای ازدواج,دعای جذب دختر از راه دور,طلسم جذب پسر از راه دور,طلسم جذب دختر از راه دور,دعای جلب محبت پسر از راه دور,دعا برای جذب دختر از راه دور,دعا برای جلب پسر از راه دور,دعا برای جلب دختر از راه دور

دعا-های-جلب-علاقه دعا های فوق العاده برای تسخیر قلب و عشق

دعا های فوق العاده برای تسخیر قلب و عشق,دعای جذب پسر مورد علاقه,دعای جذب دختر مورد نظر,دعا برای جذب پسر مورد نظر,دعا برای جذب مرد مورد نظر,طلسم جذب پسر مورد نظر,دعا برای جذب دختر مورد نظر,دعا برای جذب پسر مورد علاقه از راه دور,دعا برای جلب محبت پسر از راه دور,دعای جذب پسران,دعای جذب پسر فوری

دعا های تسخیر قلب دختر

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربه دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

اینم ببین:  دعای مجرب محبت بی حد و وصف سریع الاثر

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)
(اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد. مثلا میتواند به این نحو بگوید : (اللهم لَیّن و سَخّر لی قلبَ بهناز بنت هاجر علی حبِ و محبهِ سهیل ابن شهناز)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *