آخرین خبرها

دعا قبل از شروع کاری برای رونق روزی

در صورتی که می خواهید به رونق روزی برسید. اگر بدهی و مشکلات مالی دارید. پیشنهاد ویژه ما به شما این است که دعا قبل از شروع کاری برای رونق روزی را بخوانید. ان شاء الله که گره از مشکلات شما باز می شود. حاجت می گیرید و بر سختی های زندگی نیز غلبه می کنید.

,دعای رونق روزی,دعا برای رونق روزی,دعای رونق رزق و روزی,دعای رزق و روزی مغازه فوری,دعاي رزق و روزي مغازه,دعای رزق و روزی مغازه در قران,دعای رزق و روزی مغازه قوی,دعای رزق و روزی مغازه دانلود,دعای رزق و روزی مغازه پوشاک,دعای رزق و روزی مغازه با معنی,دعای رزق

-روزی-دهنده-از-راه-دور-مجرب دعا قبل از شروع کاری برای رونق روزی

دعا قبل از شروع کاری برای رونق روزی,دعای رزق روزی مغازه صوتی,دعای رزق و روزی صوتی مغازه,دعای رزق و روزی صوتی دانلود,دعای رزق و روزی صوتی برای مغازه,دعای رزق و روزی صوتی با صدای فرهمند,دعای رزق و روزی از دور فرهمند,دعای رزق و روزی صوتی و شکستن طلسم,

هر کس قصد خرید حیوان ، متاع ، میوه و یا چیز دیگه ای را داشته باشد و ایضا خواستار بهترین و مرغوبترین چیز باشد در هنگام خرید بگوید :

یا مُحَیِّرُ یا مُختارُ یا مَنِ الخَیرِ کُلُّهُ مِنهُ وَالخَیرِ بِیَدِهِ یا خَیرَدَلیلٍ یا دَلیلَ الخَیرِ یا مُرسِلَ یا هادِیَ

و سپس این آیه را بخواند : بخشی از آیه 70 سوره بقره

إِنَّ الْبَقَرَ تَشَابَهَ عَلَيْنَا وَإِنَّا إِنْ شَاءَ اللَّهُ لَمُهْتَدُونَ

دعا قبل از شروع کاری به همراه دستور

جهت سود بردن بیشتر در تجارت و کسب و کار دعایی مجرب در روایات آماده است. هر که خواهد در تجارت سود بسیار ببیند هر روز بگوید :

اینم ببین:  دعا های مجرب برای غنی شدن و کسب رزق و روزی

يَرْجُونَ تِجَارَةً لَنْ تَبُورَ زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ

امیرالمومنین علی علیه السلام فرمود : هر گاه یکی از شما درِ حجره اش ( مغازه یا محل کارش ) رسید بسم الله بگوید زیرا شیطان ( با گفتن بسم الله ) فرار می کند و نیز هر گاه یکی از شما وارد خانه اش شد بسم الله بگوید چون بسم الله گفتن باعث نزول برکت و رحمت شده و ملائکه با او انس می گیرند.

هر کس با ایمان سوره مبارکه مومن را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن و با حال وضو بنویسد و بر دیوار مغازه آویزان کند خرید و فروش در آن مغازه بسیار واقع شود و صاحب مغازه از کاسبی خود خیر زیاد ببیند .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *