آخرین خبرها

دعا رسیدن به دولت و ثروت بی نهایت و بی پایان پرخیر

اگر می خواهید به ثروت و روزی بی نهایت و بی پایان برسید. پیشنهاد این است که دعا رسیدن به دولت و ثروت بی نهایت و بی پایان پرخیر را بخوانید. ان شا الله که نتیجه مطلوب برایتان حاصل می شود و مشکلات شما یک به یک از پیش و رو برداشته می شود و خیر نصیبتان می شود.

,دعای ثروت بیکران,دعای ثروت بی نهایت,دعا برای ثروت بی نهایت,دعای ثروت بی پایان,دعا برای ثروت بی پایان,دعای رسیدن به ثروت بی پایان,دعای ثروت بی حد و حصر,دعا برای ثروت بی حد و حصر نی نی سایت,دعای ثروت بی انتها,دعا ثروت بی حد,دعا برای ثروت بی حد وحصر از پیامبر

-های-ثروت-و-روزی-1 دعا رسیدن به دولت و ثروت بی نهایت و بی پایان پرخیر

دعا رسیدن به دولت و ثروت بی نهایت و بی پایان پرخیر,دعای مال و ثروت,دعای مال و ثروت,دعا حفظ مال و جان,دعا برای حفظ مال و جان,دعای برکت مال و روزی,دعای رزق و روزی و برکت مال,دعای مال حلال و فرزندان صالح,دعا برای کسب مال و ثروت,دعای مجرب برای مال و ثروت,دعا برای فراوانی مال و ثروت

پيامبر اكرم(ص) فرمود: من آيه اى را در قرآن مى شناسم كه اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشكلات آنها كافى است و آن آيات سوّم و چهارم سوره طلاق است «وَ مَنْ يَتَّقِ اللهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْث لا يَحْتَسِبُ وَ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِكُلِّ شَيْىء قَدْراً» طريقه ختم آيه به جهت وسعت روزى: آيه مذكور را از روز دوشنبه شروع كند، تا چهل روز، روزى ۱۵۳ مرتبه بخواند و روز چهلم ۱۷۸ مرتبه بخواند به جهت وسعت رزق و بركت مال و رسيدن به دولت و ثروت بسيار مجرب است.

اینم ببین:  طلسم جن مامور - مامور کردن جن برای شخص و چگونگی باطل کردن آن

دعا دولت و ثروت بی پایان

معاویه بن عمار گوید: از حضرت صادق خواهش کردم که دعایی برای روزی به من بیاموز. پس دعایی به من آموخت که من بهتر از آن برای جلب روزی ندیدم، فرمود:

(اللهم ارزقنی من فضلک الواسع الحلال الطیب رزقا واسعا حلالا طیبا بلاغا للدنیا و الاخره، صباصبا، هنیئا مریئا، من غیرکد و لامن من احد خلقک الاسعه من فضلک الواسع فانک قلت: (و اسئلو الله من فضله) فمن فضلک اسئل و من عطیتک اسئل و من یدک الملاء اسئل). ابوبصیر گوید: به حضرت صادق عرض کردم: من رسیدن روزیم را کند می شمارم و روزی من به کندی می رسد و به نظر خودم بیش از آن هم نخواهد رسید؟ آن حضرت در خشم شد سپس به من فرمود: بگو (اللهم انک تکفلت برزقی و رزق کل دابه، یا خیر مدعو و یا خیر من اعطی و یا خیر من سئل و یا افضل مرتجی افعل بی کذا و کذا) ( به جای کذا و کذا حاجت خود را در مقدار زیاد شدن روزی بگوید).

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *