آخرین خبرها

دعا بچه دار شدن و رفع مشکل نازایی مجرب

در صورتی که می خواهید مشکلات نازایی را رفع کنید. اگر می خواهید این مشکل چه در خانم و چه در آقا حل شود. دعا بچه دار شدن و رفع مشکل نازایی مجرب را بخوانید. ان شاء الله که زود تر مشکلات شما حل می شود. اگر نا امیدی در زندگی دارید. این دعا خیر حاصل می کند.

,دعای بچه دار شدن,دعای برای بچه دار شدن روی انگشتر فیروزه,دعای روی فیروزه برای بچه دار شدن,دعا بچه دار شدن مجرب,دعا برای بچه دار شدن مجرب,دعای مجرب برای بچه دار شدن سریع,دعای مجرب جهت بچه دار شدن,دعاي مجرب براي بچه دار شدن

دعا-بچه-دار-شدن-و-رفع-مشکل-نازایی-مجرب دعا بچه دار شدن و رفع مشکل نازایی مجرب

دعا بچه دار شدن و رفع مشکل نازایی مجرب,دعای بسیار مجرب برای بچه دار شدن,دعای بچه دار شدن قوی,دعا برای بچه دار شدن قوی,دعای قوی برای بچه دار شدن,دعای قوی برای بچه دار شدن پسر,دعای قوی برای بچه دار شدن مرد عقیم,دعای قوی برای بچه دار شدن صوتی,دعای قوی برای بچه دار شدن دختر

دعا رفع مشکل نازایی مجرب در زمان کم

در کتاب صحایف‌الاعمال مسطور است که شخصی مریض شده بود به بیماری سختی، چنان که از حیات وی قطع‌ امید شده بود. امام‌جعفر‌صادق(ع) به عیادت آن مرد رفت. مادر او را دید که در کنار فراش او نشسته و گریه‌زاری و جزع می‌کند. آن حضرت فرمود:

ای مادر! وضو بساز و دورکعت نماز بخوان و در سجده بگو:

(اللّهُمَّ اَنْتَ وَهَبْتًهُ لی وَ لَمْ یَکُ شَیْئاً فَهِبْهُ لی هِبَةَ جَدیدَةً) چون آن زن نماز را خواند، مرض آن پسر به صحّت پیوست به نوعی که طعامی در آن روز طبخ شده بود آن پسر با مادر خود از آن طعام میل کرد.

اینم ببین:  چه دعایی بخوانیم تا به خواسته هایمان برسیم صددرصد تضمینی و مجرب

خواندن این دعای مطالعه هم توصیه می‌گردد:

«اللَّهُمَّ إِنِّی أعوذُ بِکَ أنْ أَضِلَّ أو أُضَلَّ، أَوْ أَزِلَّ أوْ أُزلَّ، أوْ أظلِمَ أوْ أُظلَم، أوْ أَجْهَلَ أو یُجهَلَ عَلَیَّ اللَّهُمَّ انْفَعْنِی بِمَا عَلَّمْتَنِی وَ عَلِّمْنِی مَا ینْفَعُنِی وَ زِدْنِی عِلْماً وَ الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَی کلِّ حَالٍ اللَّهُمَّ إِنِّی أَعُوذُ بِک مِنْ عِلْمٍ لَا ینْفَعُ وَ مِنْ قَلْبٍ لَا یخْشَعُ وَ مِنْ نَفْسٍ لَا تَشْبَعُ وَ مِنْ دُعَاءٍ لَا یسْمَع»

درباره‌ی مدیر مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *