آخرین خبرها

دعا برای رد نشدن خواسته از راه دور – دعای قبول شدن خواسته شما

در این بخش از سایت دعا شفا دعا برای رد نشدن خواسته از راه دور – دعای قبول شدن خواسته شما را برای شما برادران و خواهران گرامی قرار دادیم . دعایی که در این پست از سایت دعا شفا قرار دادیم دعای قوی و تضمینی و مجرب برای پذیرش خواسته و رد نشدن خواسته در بین جمع می باشد .

-برای-رد-نشدن-خواسته-از-راه-دور-دعای-قبول-شدن-خواسته-شما دعا برای رد نشدن خواسته از راه دور - دعای قبول شدن خواسته شما

دعا برای رد نشدن خواسته از راه دور – دعای قبول شدن خواسته شما,دعای پذیرش خواسته,دعا برای اینکه کسی حرفمان را قبول کند,دعای رد نشدن حرف شما در جمع

چون کسی به کسی حاجتی داشته باشد و خواهد که حاجتش روا شود این آیه را بر دست راست خود سه مرتبه بخواند و دست بهم آورد . چون پیش آن شخص رود و در برابر او دست خود را باز کند مقصودش حاصل گردد .

وَيْلٌ لِّكُلِّ أَفَّاكٍ أَثِيمٍ ﴿7﴾ يَسْمَعُ آيَاتِ اللَّهِ تُتْلَى عَلَيْهِ ثُمَّ يُصِرُّ مُسْتَكْبِرًا كَأَن لَّمْ يَسْمَعْهَا فَبَشِّرْهُ بِعَذَابٍ أَلِيمٍ ﴿8﴾ وَإِذَا عَلِمَ مِنْ آيَاتِنَا شَيْئًا اتَّخَذَهَا هُزُوًا أُوْلَئِكَ لَهُمْ عَذَابٌ مُّهِينٌ

پیامبر خدا (ص) در این باره می‌فرمایند:

دعایی که با «بسم الله الرحمن الرحیم» آغاز گردد رد نمی‏‌شود

امام صادق (ع) نیز فرمودند:

هر که خواهد از خداوند عزوجل حاجتی طلب کند، به صلوات فرستادن بر محمّد و آل او آغاز نماید، سپس حاجتش را بخواهد و در پایان نیز بر محمّد و آل محمّد صلوات فرستد

زیرا خداوند عزوجل کریم‌تر از آن است که آغاز و انجام دعا را بپذیرد و وسط را واگذارد؛ چرا که صلوات بر محمّد و آل محمّد از خداوند پوشیده نمی‏‌ماند″.

اینم ببین:  دعای رفع بیخوابی و برای درمان بیخوابی مجرب

آن حضرت همچنین فرمودند:

“هرکه درست وضو بگیرد و دو رکعت نماز بگزارد و رکوع و سجود آنها را به طور کامل بجا آورد، سپس سلام گوید و خداوند عزوجل و رسول خدا را مدح کند و آنگاه حاجتش را بخواهد هر آینه بجا خواهش کرده و هرکه بجا طلب خیر و خوبی کند نومید برنگردد”.

استجابت دعا در آیات و روایات به رعایت شروطی از جمله همسویی دل و زبان، انقطاع از غیر خدا و دعا همراه با استغفار و عمل صالح مشروط شده است.

علی رغم وعده استجابت دعا از سوی خدا، گاه دعای انسان‌ها به دلائلی مانند لقمه حرام، ترک امر به معروف و نهی از منکر و قطع رحم مستجاب نمی‌شود.

خداوند در قرآن دعاهایی از زبان پیامبران و بندگان صالح خود نقل کرده است که مفسران در مباحث کلامی به آنها استناد کرده‌اند.

در جوامع حدیثی شیعه و سنی برای برخی ساعات روز و ماه‌های قمری دعاها و ذکرهای گوناگون قرآنی و غیرقرآنی نقل شده است که به آنها دعای مأثور گفته می‌شود

از جمله: دعای کمیل، دعای ندبه، دعای توسل، دعای عهد و دعای جوشن کبیر.

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *