آخرین خبرها

دعای موفقیت در تلاش روزانه و رهایی از سختی ها

دعای موفقیت در تلاش روزانه و رهایی از سختی ها

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا گره گشای پر خیر و برکتی را می خوانیم که برای دفع مشکلات روزمره پیش و روی انسان ها بسیار کاربردی است و موجب می شود هر چه سختی می بینید از آن رها شوید، در ادامه ی ین مطلب شما می توانید توضیحات کامل تر این دعا را نیز بخوانید که بار ها افراد زیادی از آن نتیجه گرفته اند. در واقع انسان برای رسیدن به هر آنچه به عنوان هدف مشخص کرده است باید تلاش خود را به صورت حداکثری انجام دهد و زمینه پیروزی در برابر سخت ترین مراحل را نیز به خوبی دنبال کند.

23876023296073920637 دعای موفقیت در تلاش روزانه و رهایی از سختی ها
دعای موفقیت در تلاش روزانه و رهایی از سختی ها

دعای موفقیت در تلاش روزانه و رهایی از سختی ها,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا رفع سختی,دعا رفع سختی ها,دعای برای رفع سختی,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعاهای کسب روزی,دعای کسب رزق روزی,دعای برای کسب روزی حلال,دانلود دعای کسب روزی,دعا برای کسب روزی حلال,دعا برای کسب روزی مغازه,دعای پر خیر و برکت رهایی از سختی های روزمره,دعای دفع مشکلات و گرفتاری های زندگی,دعا و ذکر تجربه شده و پر خیر برای رفع بلا,دعای قوی و عظیم رهایی از سختی ها,دعای پر خیر و تجربه شده دفع گرفتاری ها,

دعای موفقیت در تلاش روزانه و رهایی از سختی ها

امام صادق (ع) فرموده است: برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آن را در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آن را قضا نماید و آن این است که هر روز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود:

اینم ببین:  ذکر برای ثروت از غیب تضمینی,ذکر ثروت امام صادق و امام جواد

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش از آن اوست. زنده می کند و می میراند. می میراند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.

«اعوذ بالله السمیع العلیم»

«به خداوند شنوای دانا پناهنده می شوم.»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *