آخرین خبرها

دعای مفید و مجرب برای ازدواج و جلب محبت پرخیر

دعای مفید و مجرب برای ازدواج و جلب محبت پرخیر

امروز و در این مطلب دعای سریع التاثیر و تجربه شده ای را می آموزیم که موجب می شود در ازدواج و انتخاب شریک زندگی مشکلی پیش و رویمان نباشد و هر چه سریع تر به خواسته ها و حاجات خود برسیم، از این رو اگر فکر می کنید ازدواج امری خطیر و سخت است حتما باید دعای مفید و مجرب برای ازدواج و جلب محبت پرخیر را بخوانید.

738380637026379273 دعای مفید و مجرب برای ازدواج و جلب محبت پرخیر
دعای مفید و مجرب برای ازدواج و جلب محبت پرخیر

دعای مفید و مجرب برای ازدواج و جلب محبت پرخیر,دعای ازدواج موقت,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج نخودکی,دعای ازدواج از امام حسین,دعای ازدواج پسر,دعای ازدواج در مفاتیح,دعای ازدواج آسان,دعای ازدواج با مرد مورد علاقه,دعای ازدواج سریع تجربه شده با اثر عظیم,دعای ازدواج مجرب,دعای ازدواج از بهجت,دعای ازدواج جوانان,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج برای خواهر,دعای ازدواج با معشوق سریع الاثر پرخیر,دعای ازدواج دائم,دعای ازدواج در یک هفته,دعای ازدواج قوی,دعای ازدواج در قنوت,دعای ازدواج صبی,

دعای مفید و مجرب برای ازدواج و جلب محبت پرخیر

از امیرالمؤمنین نقل شده که هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید:

«اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک»؛« خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری‌ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

اینم ببین:  دعای تجربه شده برای ازدواج آسان و رسیدن به معشوق مجرب

خواندن این دعای قرآنی نیز مفید است: «رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه 24). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *