آخرین خبرها

دعای مجرب و اسلامی برای دفع چشم زخم سریع التاثیر

دعای مجرب و اسلامی برای دفع چشم زخم سریع التاثیر

در این پست قصد داریم به شما عزیزان گره گشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود از اثرات منفی چشم زخم در زندگی رها شده و در صورتی که مدام درگیر لحظات تلخ هستید و یا این که بر سر راهتان مشکل وجود دارد دعای مجرب و اسلامی برای دفع چشم زخم سریع التاثیر را بخوانید.

20830836207837 دعای مجرب و اسلامی برای دفع چشم زخم سریع التاثیر
دعای مجرب و اسلامی برای دفع چشم زخم سریع التاثیر

دعای مجرب و اسلامی برای دفع چشم زخم سریع التاثیر,دعای چشم زخم,دعای چشم زخم روی تخمه مرغ,دعای چشم زخم قوی,دعای چشم زخم برای کودک,دعای چشم زخم برای نوزاد,دعاي چشم زخم,دعای چشم زخم برای ماشین,دعاي چشم زخم و نظر تنگي,دعای چشم زخم چیست,دعا چشم زخم چیست,دعای مخصوص چشم زخم چیست,دعای رفع چشم زخم چیست,دعای دفع چشم زخم چیست,منظور از دعای چشم زخم چیست,دعاي چشم زخم در جدول,دعای چشم زخم در حل جدول,دعای رفع چشم زخم در جدول,دعای چشم زخم جدول

دعای مجرب و اسلامی برای دفع چشم زخم سریع التاثیر

در نهج البلاغه از قول امیر المومنین علیه السلام آمده است :
چشم زخم یا چشم کردن حق است و واقعیت دارد. (نهج البلاغه ، ترجمه فیض الاسلام ، کلمات قصار ، ش 400)

در حدیث آمده که چشم زخم حق است و واقعیت دارد. هر گاه کسی از شما انسان یا چیز زیبایی را دید و از آن خوشش آمد بگوید:آمنت بالله و صلی الله علی محمد و آله، در این صورت چشم او تأثیر منفی نخواهد داشت. (همان، ج60، ص18)

امام رضا علیه السلام برای رهایی از چشم زخم چنین توصیه ای دارند:
راوی می گوید:از آن حضرت پرسیدم:چشم زخم واقعیت دارد؟ ایشان فرمودند:آری ،هرگاه تو را چشم زنند، کف دستت را مقابل صورتت قرار ده و سوره حمدو قل هو الله احد و معوذتین را قرائت کن و هر دو کف را به صورتت بکش .خداوند تو را از گزند آن حفظ می کند. (مکارم الاخلاق، ص 4744)

اینم ببین:  دعایی سریع الاجابه برای ایجاد محبت در دل معشوق و عزیزشدن نزد دیگران

حاج شیخ عباس قمی در مفاتیح ذکر کرده که برای در امان ماندن از چشم زخم این دعا خوانده شود:

اَللّهُمَّ رَبَّ مَطَرٍ حابِسٍ وَ حَجَرٍ یابِسٍ وَ لَیْلٍ دامِسٍ وَ رَطْبٍ وَ یابِسٍ رُدَّ عَیْنَ الْعایِنِ عَلَیْهِ فی کَبِدِهِ وَ نَحْرِهِ وَ مالِهِ فَارْجِعِ الْبَصَرَ هَلْ تَری مِنْ فُطُورٍ ثُمَّ ارْجِعِ الْبَصَرَ کَرَّتَیْنِ یَنْقَلِبْ اِلَیْکَ الْبَصَرُ خاسِئاً وَ هُوَ حَسیرٌ. (شیخ عباس قمی ، مفاتیح الجنان، فهرست کتاب باقیات صالحات (حاشیه مفاتیح الجنان) ، باب سیم ، حرزهای چشم زخم)

بنابر این در اصل اینکه چنین چیزی وجود دارد شکی نیست .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *