آخرین خبرها

دعای مجرب برای عزیز شدن نزد شوهر و محبوبیت در دل همسر

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا دعای مجرب برای عزیز شدن نزد شوهر و محبوبیت در دل همسر را به شما عزیزان می آموزیم. این دعا سبب می شود که به عشق و علاقه ای شدید در زندگی برسید.

در واقع این گونه دعا ها نتیجه می دهند و سبب می شوند به چیزی که در ذهن و هدفتان است برسید. این گونه اختلافات ممکن است زندگی شما را بر هم بزند. این دعا را بخوانید که نتیجه می گیرید.

,دعای عزیز شدن,دعای عزیز شدن بین مردم,دعای عزیز شدن نزد شوهر,دعای عزیز شدن نزد معشوق,دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر,دعای عزیز شدن نزد مادر شوهر,دعاي عزيز شدن بين مردم,دعا عزیز شدن بین مردم,دعای محبوب شدن بین مردم,دعاي محبوب شدن بين مردم,دعا محبوب شدن بین مردم,دعای برای عزیز شدن بین مردم,

دعای-مجرب-برای-جلب-محبت دعای مجرب برای عزیز شدن نزد شوهر و محبوبیت در دل همسر

دعای مجرب برای عزیز شدن نزد شوهر و محبوبیت در دل همسر,دعا عزیز شدن نزد همسر,دعای برای عزیز شدن نزد شوهر,دعای عزیز شدن زن نزد شوهر,دعای عزیز شدن نزد معشوق از راه دور,دعاي عزيز شدن نزد معشوق,دعا عزیز شدن نزد معشوق,دعای برای عزیز شدن نزد معشوق,دعای عزیز شدن در نزد معشوق,دعا برای عزیز شدن نزد معشوق از راه دور,

طبق روایتی که در کتاب ثواب الاعمال 116 آمده است بسیار خواندن سوره مبارک نجم سبب محبوب شدن نزد مردم می شود. از دیدگاه قرآن ایمان و انجام اعمال صالح انسان ها را پیش دیگران عزیز و محبوب می کند. و این کار در سوره مریم آیه 96 بیان شده است:

«{اَلَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا اَلصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ اَلرَّحْمنُ وُدًّا؛

اینم ببین:  دعای عظیم برای فراموش کردن شخص و عشق قدیمی

؛ کسانى که ایمان آورده و اعمال صالح انجام دهند خداوند براى آنان محبتى در دل‏ها قرار خواهد داد.»

دعای مجرب محبوبیت در دل همسر

در بعضی از منابع دینی، خواندن سوره انفال برای افزایش مهر و محبت سفارش شده است. برای این کار، باید سوره انفال را هر روز 3 مرتبه بخوانید و بعد از هر بار خواندن، دعای زیر را بخواند:

«یا رب البیت الحرام یا رب الشهر الحرام یا رب البلد الحرام یا رب الرکن والمقام یا رب المشعر الحرام یا رب المسجد الحرام یا رب الحل و الحرام یا رب النور و الظلام یا رب التحیه والسلام یا رب القدره فی الانام»

***************

برای زیاد کردن و افزایش محبت معشوق نسبت به خود، بر روی تکه ای کاغذ تمیز و پاک آیه زیر را نوشته و هر زمان که به دیدن معشوق خود می روید، آن را به همراه داشته باشید:

«یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَن تَنفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانفُذُوا لَا تَنفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ فلان بن فلان علی حب فلانه بنت فلانه بحق یا بدوح یا بدوح یا بدوح.»

نکته: در آیه بالا، بجای فلان بن فلان، نام خود و نام پدرتان و بجای فلانه بنت فلانه، اسم معشوق خود و مادر او را بگویید.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *