آخرین خبرها

دعای مجرب برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت پرخیر

دعای مجرب برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت پرخیر

امروز و در ادامه ی دعا ها و ذکر های تجربه شده و پرخیر و برکت به شما عزیزان دعای مجرب برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت پرخیر را می آموزیم که سبب می شود از هر گونه سختی رها شوید، از این رو اگر می خواهید زندگی تان دگرگون شود و موفقیت های بیشتری را پیش و روی خود ببینید یا این که در دنیای آخرت سرانجام خوبی در انتظارتان باشد، نخست این که اعمال نیکو را سرلوحه کار خود کنید.

78363760396209637 دعای مجرب برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت پرخیر
دعای مجرب برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت پرخیر

دعای مجرب برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت پرخیر,دعای عاقبت بخیری فرزند,دعای عاقبت بخیری به عربی,دعای عاقبت بخیری برای همه,دعای عاقبت بخیری خانواده,دعای عاقبت بخیری پدر و مادر,دعای عاقبت بخیری صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری رضیت بالله,دعای عاقبت بخیری در ازدواج,دعای عاقبت بخیری برای ازدواج,دعای عاقبت بخیری برای فرزندان,دعای عاقبت بخیری در مفاتیح,دعای عاقبت بخیری همسر,دعای عاقبت بخیری برا فرزند,دعای عاقبت بخیری سریع التاثیر و تجربه شده,دعا و ذکر عظیم برای رهایی از مشکلات زندگی و عاقبت بخیری مجرب,دعای سریع الاثر برای عاقبت بخیری و رفع مشکلات زندگی,

دعای مجرب برای عاقبت بخیری در دنیا و آخرت پرخیر

يك گروه آنان كه چشم به دنيا دوختند و به جهان آخرت بى اعتنا هستند. آنها در مقام دعا هم از خداوند فقط دنيا را مى خواهند و مى گويند: خداوندا، آنچه مى خواهى به ما بدهى در دنيا بده. چنين كسانى در آخرت بى بهره اند.

گروه دوم كسانى هستند كه هم نظر به دنياى خود دارند وهم اعتقاد به آخرت، اينان اين گونه دعا مى كنند:

اینم ببین:  دعای تجربه شده برای عاقبت بخیری در زندگی و دفع سختی ها

رَبَّنا ءاتِنا فىِ الدُّنْيا حَسَنَةً وَ فىِ الآخِرَةِ حَسَنَةً وَقِنا عَذابَ النَّارِ؛

بارالها، در دنيا به ما حسنه بده، و در آخرت نيز حسنه بده و ما را از آتش جهنم دور دار

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *