آخرین خبرها

دعای فروش لباس در خانه و کسب و کار خانگی

اگر صاحب یک کسب و کار خانگی هستید و دوست دارید که رونق پیدا کند پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا. دعای فروش لباس در خانه و کسب و کار خانگی را بخوانید. ان شاء الله که از آن بهترین و مطلوب ترین نتیجه ممکن را می گیرید. سختی های زندگی تان نیز یک به یک حل و فصل می گردد.

,دعای رونق مغازه,دعای رونق کسب مغازه,دعای رونق گرفتن مغازه,دعا برای رونق مغازه,دعا برای رونق مغازه و دکان,دعا جهت رونق مغازه,دعا برا رونق مغازه,دعا براي رونق مغازه,دعای رونق کسب و کار مغازه,دعای رونق کاسبی مغازه,دعای رونق کسب و کار در مغازه

دعای-موفقیت-کسب-و-کار دعای فروش لباس در خانه و کسب و کار خانگی

دعای فروش لباس در خانه و کسب و کار خانگی,دعای رونق کسب و کار و برکت مغازه,دعا برای رونق گرفتن مغازه,دعا برای رونق مغازه نی نی سایت,دعا برای رونق کسب و کار در مغازه,بهترین دعا برای رونق مغازه,دعای سریع الاجابه برای رونق مغازه,دعای برای رونق مغازه,دعا برای رونق کسب و کار مغازه,دعایی برای رونق مغازه

دعای فروش کسب و کار سریع التاثیر

عزیزان می توانید این دعا را برای موقفیت تجارت و کسب و کار خانگی تان بخوانید.

هر گاه متاعی فروش نشود این آیات را بر کاغذی نویسد و درآن نهد از غیب مشتری می‌رسد انشاءا…

(سوره بقره آیات ۴۱-۴۰)۴۰٫ یابَنى اِسْرائیلَ اذْکُرُوا نِعْمَتِىَ الَّتى اَنْعَمْتُ عَلَیْکُمْ وَ اَوْفُوا بِعَهْدى اُوفِ بِعَهْدِکُمْ وَ اِیّاىَ فَارْهَبُونِ.۴۱٫ وَآمِنوُا بِما اَنْزَلْتُ مُصَدِّقَاً لِما مَعَکُمْ وَ لاتَکُونُوا اَوَّلَ کافِرٍ بِهِ وَلاتَشْتَرُوا بِآیاتى ثَمَنَاً قَلیلَاً وَ اِیّاىَ فَاتَّقُونِ.برای فروش اجناس و متاع هفت مرتبه این آیه را بر پیاله ای از آب خوانده سپس آن را براجناس خویش بپاشد.

اینم ببین:  ذکر قوی به جهت افزایش و کسب روزی فراوان

( اگر آب برای آن ها ضرر نداشته باشد ) به زودی به فروش خواهد رفت.بسیار مجرب است.

وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللّهِ فَاسْتَبْشِرُواْ بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُم بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ (مجمع الدعوات ص ۲۰۶)برای فروش متاع این کلمات را در بین اجناس مورد نظر بگذارد به فرمان حضرت حق جل شانه فروخته خواهدشد.

به تجربه رسیده آن که در هر روز بخواند آیه مبارکه و من یتق الله تا آخر آیه ۳ سوره طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود. ان شاء الله.

وَ مَنْ یَتَّقِ اللهَ یَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً وَ یَرْزُقْهُ مِنْ حَیْثُ لا یَحْتَسِبُ وَ مَنْ یَتَوَکِّلْ عَلَی الله فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِکُلِّ شَیْءٍ قَدْرا.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *