آخرین خبرها

دعای عظیم و مجرب برای جلوگیری از تصادف و دفع خطرات و بلا ها

دعای عظیم و مجرب برای جلوگیری از تصادف و دفع خطرات و بلا ها

امروز و در این عنوان از سایت دعا شفا مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی و تجربه شده به شما عزیزان رهگشایی شرح می دهیم که باعث می شود از خطرات حین سفر از جمله تصادف انشالله که همواره در امان باشید، متن کامل دعای عظیم و مجرب برای جلوگیری از تصادف و دفع خطرات و بلا ها را در ادامه بخوانید که قطعا نتیجه می گیرید و عاقبت خوشی نصیب می گردد.

0326063802668037 دعای عظیم و مجرب برای جلوگیری از تصادف و دفع خطرات و بلا ها
دعای عظیم و مجرب برای جلوگیری از تصادف و دفع خطرات و بلا ها

دعای عظیم و مجرب برای جلوگیری از تصادف و دفع خطرات و بلا ها,دعای دفع خطر سیل,دعای دفع خطر زلزله,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سیل,دعا برای دفع خطرات,دعا برای دفع خطر زلزله,دعا برای دفع خطر سیل,دعا برای دفع خطر دشمن,دعای مسافرت اهل سنت,دعای مسافرت امام رضا,دعای مسافرتی,دعای مسافرت صوتی,دعای مسافرت با ترجمه,دعاهای مسافرت,دعای هنگام مسافرت,دعای مسافرت,دعای قبل مسافرت,متن دعای مسافرت,دعای سفر مسافرت,دانلود دعای مسافرت,دعای شروع مسافرت,دعای به مسافرت رفتن,دعای قبل از مسافرت,دعای جلوگیری از مسافرت,دعای مسافرت رفتن

دعای عظیم و مجرب برای جلوگیری از تصادف و دفع خطرات و بلا ها

در حديثى ديگر فرمود: «هر كس به هنگام سوار شدن بگويد: بِسْمِ اللهِ،لا حَوْلَ وَلا قُوَّةَ اِلّا بِاللهِ. (اَلْحَمْدُ للهِِ الَّذِى هَدَانَا لِهَـذَا وَمَا كُنَّا لِنَهْتَدِىَ لَوْلاَ أَنْ هَدَانَا اللهُ سُبْحانَ الَّذِى سَخَّرَ لَنَا هَـذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ)  ، تا به مقصد برسد خود ومركبش محفوظ بماند»

در روايتى ديگر فرمود: «هر كس سوار بر مركب خويش شود وآية الكرسى بخواند، سپس بگويد: اَسْتَغْفِرُ اللهَ الَّذِى لا اِلـهَ اِلّا هُوَ الْحَىُّ الْقَيُّومُ وَاَتُوبُ اِلَيْهِ. اَللّهُمَّ اغْفِرْ لي ذُنُوبي فَاِنَّهُ لا يَغْفُر الذُّنُوبَ اِلّا اَنْت. خداوند به فرشتگان خطاب كند: بنده من مى‌داند كه گناهانش را كسى غير از من نمى‌آمرزد، شاهد باشيد كه گناهانش را آمرزيدم».

اینم ببین:  معنی آیه و افوض امری الی الله انّ الله بصیر بالعباد با شرح و ترجمه

از حضرت على عليه السلام روايت شده است كه فرمود: «هنگام سوار شدن بر چهارپايان به ياد خدا باشيد وبگوييد: (سُبْحَانَ الَّذِى سَخَّرَ لَنَا هَـذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِينَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ)»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *