آخرین خبرها

دعای عظیم در طلب توفیق و رفع سختی های زندگی

دعای عظیم در طلب توفیق و رفع سختی های زندگی

در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان دعای عظیم در طلب توفیق و رفع سختی های زندگی را می آموزیم که تجربه شده است و سبب می شود از سختی ها و مشکلات رها شوید، از این رو متن کامل دعای عظیم در طلب توفیق و رفع سختی های زندگی را بخوانید و از خداوند متعال بخواهید مسیر موفقیت به سرانجام برسد و زندگی تان دگرگون شود.

07388603620793607 دعای عظیم در طلب توفیق و رفع سختی های زندگی
دعای عظیم در طلب توفیق و رفع سختی های زندگی

دعای عظیم در طلب توفیق و رفع سختی های زندگی,دعای عاقبت بخیری فرزندان,دعای عاقبت بخیری برای دیگران,دعای عاقبت بخیری به عربی,دعای عاقبت بخیری پدر و مادر,دعای عاقبت بخیری در صحیفه سجادیه,دعای عاقبت بخیری برای دوستان,دعای عاقبت بخیری رضیت بالله,دعای عاقبت بخیری در ازدواج,دعای عاقبت بخیری خانواده,دعای عاقبت بخیری در مفاتیح,دعای عاقبت بخیری برای ازدواج,دعای عاقبت بخیری همسر,دعای عاقبت بخیری برای فرزند,

دعای عظیم در طلب توفیق و رفع سختی های زندگی

اللهم انى اسالك توفيق اهل الهدى، و اعمال اهل التقوى، و مناصحة اهل التوبة، و عزم اهل الصبر، و حذر اهل الخشية، و طلب اهل العلم، و زينة اهل الورع، و خوف اهل الجزع، حتى اخافك. اللهم، مخافة يحجزنى عن معاصيك، و حتى اعمل بطاعتك عملا استحق به كرامتك، و حتى انا صحك فى التوبة خوفا لك و حتى اخلص لك فى النصيحة حبالك، و حتى اتوكل عليك فى الامور حسن ظن بك، سبحان خالق النور، سبحان الله العظيم و بحمده.(۷۹)

بسم الله الرحمن الرحيم بسم الله و بالله، و من الله و الى الله، و فى سبيل الله و على ملة رسول الله، و توكلت على الله، و لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظيم. اللهم انى اسلمت نفسى اليك، و وجهت وجهى اليك، و فوضت امرى اليك، اياك اسال العافية من كل سوء فى الدنيا و الاخرة. اللهم انك تكفينى من كل احد و لا يكفينى احد منك، فاكفنى من كل احد ما اخاف و احذر و اجعل لى من امرى فرجا و مخرجا، انك تعلم و لا اعلم، و تقدر و لا اقدر، و انت على كل شى ء قدير، برحمتك يا ارحم الراحمين.(۷۸)


اینم ببین:  دعای قوی و‌ مجرب پیداکردن کار - دعای گشایش امورات و کاریابی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *