آخرین خبرها

دعای عظیم برای پولدار شدن یک شبه سریع التاثیر

دعای عظیم برای پولدار شدن یک شبه سریع التاثیر

به شما عزیزان در یکی دیگر از پست ها، عناوین و مطالب دعا شفا، مرجع ادعیه و ذکر های اسلامی گره گشای پرخیر و برکتی می آموزیم که باعث می شود از سختی ها و گرفتاری ها عبور کنید، متن کامل دعای عظیم برای پولدار شدن یک شبه سریع التاثیر را هم اکنون بخوانید.

083687206387620783 دعای عظیم برای پولدار شدن یک شبه سریع التاثیر
دعای عظیم برای پولدار شدن یک شبه سریع التاثیر

دعای عظیم برای پولدار شدن یک شبه سریع التاثیر,دعای کسب رزق و روزی,دعا کسب رزق و روزی,دعا برای کسب رزق و روزی,دعا برای کسب رزق و روزی حلال,دعای کسب رزق روزی,دعا جهت کسب رزق و روزی,دعای رزق و روزی کسب و کار,دعای رزق و روزی برای کسب و کار,دعای رزق و روزی در کسب و کار,دعای رزق و روزی در محل کسب,دعای رزق روزی برای کسب و کار,دعای کسب رزق و روزی حلال,دعای برای کسب رزق و روزی,دعا برای رزق و روزی کسب و کار,دعا برای افزایش رزق و روزی و کسب و کار,دعای رزق کسب و کار,دعای رزق و روزی و رونق کسب و کار,دعای افزایش رزق و روزی و کسب و کار,دعای رزق برای کسب و کار,

دعای عظیم برای پولدار شدن یک شبه سریع التاثیر

این دعا برای کسب روزی حلال بسیار مناسب است. البته مشخص نیست کتاب علوم غریبه شامل چه دعا هایی می شود و چقدر منبع قوی هستند اما آیه زیر بر اساس کتاب مبارک قرآن است که قطعا به قدرت تاثیر آن می افزاید.

برای پولدار شدن از طریق دعا بعد از اتمام خواندن سوره مبارکه واقعه در هر روز،این دعا نیز خوانده شود:

اینم ببین:  دعا برای کسانی که گرفتار جن و شر هستند

«اَللّهُمَّ اِنْ کانَ رِزْقی فِی السَّماءِ فَأنْزِلْهُ وَ اِنْ کانَ فِی الْاَرْضِ فَأخْرِجْهُ وَ اِنْ کانَ بَعیداً فَقَرِّبْهُ وَ اِنْ کانَ قَریباً فَیَسِّرْهُ وُ اِنْ کانَ قَلیلاً فَکَثِّرْهُ وَ اِنْ کانَ کَثیراً فَبارِکْ لی فیهِ وَ أرْسِلْهُ عَلی اَیْدی خِیارِ خَلْقِکَ وَ لا تُحْوِجْنی اِلی شِرارِ خَلْقک. وَ اِنْ لَمْ یَکُنْ فَکَوِّنْهُ بکِیْنُونِیَّتِکَ وَ وَحْدانِیَّتِکَ، اَللّهُمَّ انْقُلْهُ اِلَیََّ حَیْثُ اَکُونُ وَ لا تَنْقُلْنی اِلَیْهِ یَکُونُ، اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَِیْءٍ قَدیرٌ. یا حَیُّ یا قَیُّومُ، یا واحِدُ یا مَجیدُ، یا بَرُّ یا رَحیمُ یا غَنیُّ ، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ، وَ تَمِّمْ عَلَیْنا نِعْمَتَکَ، وَ هَنِّئْنا کَرامَتَکَ، وَ اَلْبسْنا عافیَتَکَ.»

درباره‌ی سید

یک نظر

  1. مچکرم عالی بود..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *