آخرین خبرها

دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر تجربه شده

دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر تجربه شده

اگر می خواهید محبت شوهر و اعضای خانواده اش را جلب کنید به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا مرجع ادعیه و رهگشا های اسلامی حتما دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر تجربه شده را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

03602873620837 دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر تجربه شده
دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر تجربه شده

دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر تجربه شده,دعای جلب توجه همسر,دعا برای جلب توجه شوهر,دعا برای جلب توجه همسر,دعا جلب توجه شوهر,دعای جلب توجه مرد,دعا جلب توجه همسر,دعای جلب توجه مادر شوهر,دعای برای جلب توجه شوهر,دعا جهت جلب توجه شوهر

دعای عزیز شدن نزد خانواده شوهر تجربه شده

برای اینکه از سوی محبوب مورد لطف قرار گیری و محبوب قلب وی شوی دعای زیر را 3 روز، روزی 100 باربه نیت فرد مورد نظر بخوان پایان هر اسم یکبار بگو آه. مجرب است.
اجوجٍ بجوج تجوج ثجوج ججوج حجوج خجوج دجوج ذجوج رجوج زجوج سجوج شجوج صجوج ضجوج طجوج ظجوج عجوج غجوج فجوج قجوج کجوج لجوع مجوع نجوج وجوج هجوج لجوج اللهم احرقت قلب فلانه بنت فلانه علی حب فلان بن فلان الوحا الوحا الوحا العجل العجل العجل الساعة الساعة الساعة

*********************

یک عدد تخم مرغ بیاور و بر آن این طلسم را 7 مرتبه بنویس و سپس آنرا در خاک مدفون کنید و برروی آن آتش روشن کن و این عمل را در روز 5 شنبه در ساعت مشتری و در اول ماه باد انجام داد و بخور برای این عمل صندل سرخ می باشد و طالع طالب قمر در عقرب نباشد.
اقبلت فلانة بنت فلان الی فلان بن فلان و هذا طلسم 1 لا 98 111
111 11 لا 39طا لا 81 الوحا 3 العجل 3 الساعة

اینم ببین:  دعا و آیاتی مجرب برای عشق و علاقه و محبت میان دو نفر و صلح میان زن و شوهر و مودت میان آن دو و وابستگی

*********************

برای ازدواج سریع دختر خانمها، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای ذیل را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد ازدواج خواهد نمود. آن دعا این است :

(لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين ).

توجه:
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد

چله حاجت روایی با تقوا و دعا, [۲۵.۰۴.۱۷ ۱۵:۱۱] امام صادق ؏ ؛
هر کس که خالصانه بر تلاوت
《 سوره نساء 》 مداومت نماید
محبت همسرش به او زیاد شود

چله حاجت روایی با تقوا و دعا, [۰۱.۰۵.۱۷ ۱۴:۱۶] براے_رسیدن_بـہ_حاجت_از_شیخ_بهایے

✴️ از شیخ بهاء الدین ( شیخ بهایے ) نقل است هر ڪس این دعا را بخواند در حالے ڪـہ دلش صاف باشد و اعتفاداتش نیز صحیح باشد چنانچـہ بـہ هدف شرعے خویش نرسید در روز قیامت بر علیـہ من شڪایت ڪند !!!!

➿ این دعا براے شفاے بیماران نیز تجوید مے شود و چنانچـہ بیمار خوب نشد حتما اجلش رسیدہ است و ڪارے نمے توان ڪرد خواندن این دعا در مسجد بهتر است و آن این دعا این است هفتاد مرتبـہ بگوید :

🌿❣️لا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ بِعِزَّتِكَ‏ وَ قُدْرَتُكَ‏ لَا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ بِحَقِ‏ حَقِّكَ‏ وَ حُرْمَتِكَ لَا إِلَهَ‏ إِلَّا اللَّهُ‏ فَرِّج بِرَحْمَتِكَ❣️🌿

اینم ببین:  دعا برای موفقیت همسر و عاقبت بخیری او در شغل

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *