آخرین خبرها

دعای طلب روزی و رهایی از سختی ها و مشکلات

دعای طلب روزی و رهایی از سختی ها و مشکلات

در صورتی که درگیر مشکلات و بدهی هستید، می خواهید از سختی ها و مشکلات در زندگی عبور کنید حتما در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان دعای طلب روزی و رهایی از سختی ها و مشکلات را شرح می دهیم که ان شاء الله عاقبت بخیر می شوید.

08628376203860237 دعای طلب روزی و رهایی از سختی ها و مشکلات
دعای طلب روزی و رهایی از سختی ها و مشکلات

دعای طلب روزی و رهایی از سختی ها و مشکلات,دعا برای رفع سختی,دعا جهت رفع سختی ها,دعا برای رفع سختی زندگی,دعا جهت رفع سختی,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعا برای رفع سختی و گشودن گرفتگی کارها,دعای رفع سختی و گرفتاری

دعای طلب روزی و رهایی از سختی ها و مشکلات

قرآن میفرماید : «وَذَا النُّونِ إِذ ذَّهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَن لَّن نَّقْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَن لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَک إِنِّی کنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ»1 ؛ ذوالنون 2 را ، آنگاه که خشمناک برفت و پنداشت که هرگز بر او تنگ نمی گیریم و در تاریکی ندا داد : هیچ خدایی جز تو نیست ، تو منزه هستی ومن از ستمکاران هستم.

ذکر یونسیه یعنی گفتن: «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین»

*******************

رسول خدا صلى الله علیه و آله وسلم : آیا به شما خبر دهم از دعایى که هرگاه غم و گرفتارى پیش آمد آن ادعا را بخوانید گشایش ‍ حاصل شود؟ اصحاب گفتند: آرى اى رسول خدا. آن حضرت فرمود: دعاى یونس که طعمه ماهى شد: «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین»

*******************

مرحوم کلینى نقل مى کند: مردى خراسانى بین مکه و مدینه در ربذه به امام صادق علیه السلام برخود و عرضه داشت : فدایت شوم من تا کنون فرزند دار، نشده ام ، چه کنم ؟حضرت فرمود: هرگاه به وطن برگشتى و خواستى به سوى همسرت روى آیه ( 78 سوره انبیا) را بخوان انشاء الله فرزند دار خواهی شد.

اینم ببین:  دعایی بسیار تضمینی برای موفقیت و قبول شدن در کنکور و آزمون ها

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *