آخرین خبرها

دعای زیاد شدن روزی در کسب و کار و تجارت سریع الاثر

دعای زیاد شدن روزی در کسب و کار و تجارت سریع الاثر

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشای اسلامی و تجربه شده ای می آموزیم که باعث می شود در زندگی به رزق و روزی زیادی برسید و در صورتی که درگیر مشکلات مالی هستید ان شاء الله که از این وضعیت عبور می کنید.

8026378207 دعای زیاد شدن روزی در کسب و کار و تجارت سریع الاثر

دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی فراوان,دعای رزق و روزی مغازه,دعای رزق و روزی و گشایش کار,دعای رزق و روزی صوتی,دعای رزق و روزی در مفاتیح,دعای رزق و روزی مجرب,دعای رزق و روزی روی نعل اسب,دعای رزق و روزی در مغازه

دعای زیاد شدن روزی در کسب و کار و تجارت سریع الاثر

سوره يوسف را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شكاف ديواري پنهان كند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نكند بعد از سه روز او را براي شغلي دعوت كنند و مشغول گردد.” ولي ميبايست چند مورد حتماٌ رعايت شود. اول : در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد , قلم و كاغذ غصبي و نجس نباشد .ديواري كه كاغذ در آن پنهان ميشود غصبي و ناپاك نباشد . موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه كرد.

 

رسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلّم) می فرمایند:کسی که هر شب سوره واقعه را قرائت کند، هیچ گاه فقر و تنگدستی به او نرسد.(تفسیر نمونه ، ذیل سوره های مذکور)

ابتدا دو رکعت نماز بخوان و بعد از آن دست های خود را به طرف آسمان بلند کن و حمد و ثنای پروردگارت را به جای آور و بعد از درود به پیامبر و آلش(علیهم السّلام) ۴ آیه ی آخر سوره ی حشر و ۶ آیه ی اوّل سوره ی حدید و دو آیه ی سوره ی آل عمران را بخوان و آن گاه از خداوند طلب روزی و بی نیازی از مردم کن که حتماً تو را بی نیاز می فرمایدروزی ای که پیامبر صلی الله علیه و آله آن را ضمانت کرده است

اینم ببین:  ذکر و دعای زیاد شدن رزق و روزی و مال

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *