آخرین خبرها

دعای رسیدن به حاجت و دستیابی به خواسته ها

دعای رسیدن به حاجت و دستیابی به خواسته ها

امروز و در این مطلب به شما عزیزان دعای پرخیر و گره گشایی می آموزیم که در واقع سبب می شود زود تر و بهتر به حاجات، خواسته ها و مهمات زندگی برسید و اگر درگیر مشکلات سخت هستید دعای رسیدن به حاجت و دستیابی به خواسته ها نتیجه می دهد.

53802327038687 دعای رسیدن به حاجت و دستیابی به خواسته ها
دعای رسیدن به حاجت و دستیابی به خواسته ها

دعای رسیدن به حاجت و دستیابی به خواسته ها,دعای طلب حاجت,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت سریع,دعاي طلب حاجت,دعای طلب حاجت از مردم,دعای طلب حاجت مهم,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعا طلب حاجت از خدا,دعا و طلب حاجت از خدا,دعا در طلب حاجتها از خداوند بلند مرتبه,دعای طلب حاجات صحیفه سجادیه,دعا برای طلب حاجت فوری,دعای طلب حاجت از امام علی علیه السلام مجرب,دعای دستیابی به خواسته های مهم,

دعای رسیدن به حاجت و دستیابی به خواسته ها

قبل از دعا باید زمینه استجابت را فراهم کرد و چون گناهان مانع استجابت است بهترین و اولین دعا استغفاراست . در روایتی از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که «خیر الدعاء الاستغفار» بهترین دعا استغفار است. کافی، ج ۲، ص ۵۰۴.
ب- اگر شرایط درونی استجابت دعا در انسان فراهم شد هر دعایی مفید و تاثیر گذار است اما دعاهایی مانند دعای توسل و دعای سریع الاجابه و دعای : الهی عظم البلاء و برح الخفاء ….که در مفاتیح الجنان آمده است و مانند آن برای این منظور مناسب است .
ج- وظیفه ما دعا کردن است و بس وخداوند خود روش بنده پروری را می داند، بنابراین باید نحوه اجابت خواسته را به خداوند حکیم واگذار نمود و به او توکل و اعتماد کرد. نمی توان خدا را به کاری که احیانا صلاح نیست و یا حکیمانه نیست مجبور نمود بنابراین نباید در گرفتن حاجت عجله بخرج بدهید زیرا باعث اضطراب و ناامیدی و ضعف ایمان می شود .

اینم ببین:  دعای توانگری و کسب روزی سریع التاثیر

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *