آخرین خبرها

دعای رسیدن به ثروت و روزی بی نهایت مجرب

اگر می خواهی از مشکلات و بدهی های بزرگ و سخت زندگی برای شما آسان شود. پیشنهاد می کنم که در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعای رسیدن به ثروت و روزی بی نهایت مجرب را بخوانید. ان شاء الله که نتیجه مطلوب حاصل می شود و گره از زندگی سخت باز می شود.

,دعای ثروت و گنج عظیم,دعای ثروت و روزی,دعای افزایش ثروت و روزی,ثروت دعای رزق و روزی,دعای رزق و روزی فراوان ثروت,دعا ثروت و روزی,دعای ثروت و فراوانی,دعای جذب ثروت و فراوانی,دعای ثروت و برکت از حضرت علی,دعای ثروت و برکت,دعای ثروت و برکت از امام علی,دعای برکت مال و ثروت,دعای ثروت و قدرت

دعای-ثروتمند-شدن دعای رسیدن به ثروت و روزی بی نهایت مجرب

دعای رسیدن به ثروت و روزی بی نهایت مجرب,دعای ثروت در روز جمعه,دعای ثروت روز جمعه,دعا ثروت روز جمعه,دعای ثروت در قران,دعای ثروت در ماه رجب,دعای ثروتمند شدن در ماه رجب,دعا ثروتمند شدن در ماه رجب,دعا برای ثروتمند شدن در ماه رجب,دعای واقعی ثروتمند شدن,دعای واقعی برای پولدار شدن

دعای ثروت و روزی مجرب و کسب پول

به جهت وسعت رزق و رسيدن به دولت و ثروت بسيار مجرب است

پيامبر اكرم(ص) فرمود: من آيه اى را در قرآن مى شناسم كه اگر تمام انسانها دست به دامن آن شوند براى حل مشكلات آنها كافى است و آن آيات سوّم و چهارم سوره طلاق است «وَ مَنْ يَتَّقِ اللهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً* وَ يَرْزُقْهُ مِنْ حَيْث لا يَحْتَسِبُ وَ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللهُ لِكُلِّ شَيْىء قَدْراً» طريقه ختم آيه به جهت وسعت روزى: آيه مذكور را از روز دوشنبه شروع كند، تا چهل روز، روزى ۱۵۳ مرتبه بخواند و روز چهلم ۱۷۸ مرتبه بخواند به جهت وسعت رزق و بركت مال و رسيدن به دولت و ثروت بسيار مجرب است.

اینم ببین:  دعایی برای بی نیاز شدن و رفع فقر و تسکین دندان درد فوری

معاویه بن عمار گوید: از حضرت صادق خواهش کردم که دعایی برای روزی به من بیاموز. پس دعایی به من آموخت که من بهتر از آن برای جلب روزی ندیدم، فرمود: (اللهم ارزقنی من فضلک الواسع الحلال الطیب رزقا واسعا حلالا طیبا بلاغا للدنیا و الاخره، صباصبا، هنیئا مریئا، من غیرکد و لامن من احد خلقک الاسعه من فضلک الواسع فانک قلت: (و اسئلو الله من فضله) فمن فضلک اسئل و من عطیتک اسئل و من یدک الملاء اسئل). ابوبصیر گوید: به حضرت صادق عرض کردم: من رسیدن روزیم را کند می شمارم و روزی من به کندی می رسد و به نظر خودم بیش از آن هم نخواهد رسید؟ آن حضرت در خشم شد سپس به من فرمود: بگو (اللهم انک تکفلت برزقی و رزق کل دابه، یا خیر مدعو و یا خیر من اعطی و یا خیر من سئل و یا افضل مرتجی افعل بی کذا و کذا) ( به جای کذا و کذا حاجت خود را در مقدار زیاد شدن روزی بگوید).

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *