آخرین خبرها

دعای دفع دشمنی و رهایی از شرور مجرب

در یکی دیگر از پست ها و ادعیه سایت دعا شفا با شما عزیزان هستیم با دعای دفع دشمنی و رهایی از شرور مجرب که راهگشا است. این دعا موجب می شود که اگر بر پیچیدگی ها دچار شده اید غلبه کرده و گذر کنید. همین طور سبب دفع شر و کسانی می شود که تلخی های زندگی را بر شما نمایان می سازند.

,دعای دفع دشمنی,دعای رفع دشمنی,دعای رفع دشمنی و کینه,دعای دفع شر و دشمنی,دعا رفع دشمنی,دعای رفع کینه و دشمنی,دعای دفع بلا و دشمنی,دعا برای رفع دشمنی و کینه,دعای رفع بلا و دشمنی,دعای مجرب برای رفع دشمنی,دعای جهت رفع دشمنی,دعا برای دفع شر و دشمنی,دعا برای رفع کینه و دشمنی

دعای-دفع-دشمنی-مجرب دعای دفع دشمنی و رهایی از شرور مجرب

دعای دفع دشمنی و رهایی از شرور مجرب,دعای دفع شر و بلا,دعای دفع شر همسایه بد,دعای دفع شر و دعوا,دعای دفع شر افراد,دعا برای دفع شر مزاحم از زندگی,دعا جهت دفع شر مزاحم,دعاي دفع شر و گرفتاري,دعای دفع شر انسان,دعای گشایش دفع شر انسانی,دعا رفع شر,دعا رفع شر و بلا,دعاء رفع شر الناس,

شیخ طوسی از امام صادق (ع) نقل می‌کند که اگر کسی دچار زلزله شد برای در امان ماندن زلزله دعای زیر را بخواند. اگر آیه 41 سوره فاطر را به همراه دعای بعد از آن، قبل از خواب بخوانید و شب هنگام زلزله بیاید آوار بر روی سر شما فرو نخواهد ریخت:

«یَا مَنْ یُمْسِکُ السَّماواتِ وَ الْأَرْضَ أَنْ تَزُولا وَ لَئِنْ زالَتا إِنْ أَمْسَکَهُما مِنْ أَحَدٍ مِنْ بَعْدِهِ إِنَّهُ کانَ حَلِیماً غَفُوراً؛ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ أَمْسِکْ عَنَّا السُّوءَ إِنَّکَ عَلَى کُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدِیرٌ»

اینم ببین:  دعای رهایی از شر و ایمنی از بلا و دفع شر ستمگر

دعای دفع دشمنی شرور و افراد منفی

در خبر است از حضرت رسول اکرم (ص): هر کس با ایمان سه آیه از اول سوره مبارکه انعام را در صبح با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن بخواند حق سبحانه و تعالی هفتاد هزار ملک موکل کند که آن را از بلیات نگاه دارند و بنویسند برای او مثل اعمال هفتاد هزار ملک .

«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَجَعَلَ الظُّلُمَاتِ وَالنُّورَ ثُمَّ الَّذِينَ كَفَرُواْ بِرَبِّهِم يَعْدِلُونَ. هُوَ الَّذِي خَلَقَكُم مِّن طِينٍ ثُمَّ قَضَى أَجَلًا وَأَجَلٌ مُّسمًّى عِندَهُ ثُمَّ أَنتُمْ تَمْتَرُونَ. وَهُوَ اللّهُ فِي السَّمَاوَاتِ وَفِي الأَرْضِ يَعْلَمُ سِرَّكُمْ وَجَهرَكُمْ وَيَعْلَمُ مَا تَكْسِبُونَ»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *