آخرین خبرها

دعای دفع دشمنان خطرات بلا ها و رهایی از شرور

اگر قصد دارید از شرور در زندگی خود رها شوید. پیشنهاد می کنیم که در یکی دیگر از پست ها، ادعیه و اذکار و راهگشا های اسلامی و تجربه شده سریع التاثیر دعای دفع دشمنان خطرات بلا ها و رهایی از شرور را بخوانید. این دعا نتیجه ای جز خیر ندارد و سخت ترین شرایط را بر شما آسان می کند.

,دعای رفع دشمنان,دعاي رفع دشمن,دعای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دسیسه دشمنان,دعای دفع مکر دشمنان,دعای دفع مکر دشمن,دعا برای دفع مکر دشمنان,دعا جهت دفع مکر دشمن,دعا براي دفع دشمنان,دعا برای دفع دشمن و حسود,دعا برای دفع دشمن سرسخت,دعا برای دفع دشمن و مزاحم,دعا برای دفع دشمن ظالم

-های-دفع-خطر دعای دفع دشمنان خطرات بلا ها و رهایی از شرور

دعای دفع دشمنان خطرات بلا ها و رهایی از شرور,دعا برای دفع دشمن خانگی,دعا برای دفع دشمن حسود,دعا برای دفع دشمن قوی,دعا برای دفع دشمن پنهان,دعا برای دفع دشمن و ظالم,دعای مجرب برای دفع دشمنان,دعای مجرب برای دفع دشمن فوری,دعا مجرب برای دفع دشمن,دعای مجرب برای دفع شر دشمنان,دعای مجرب جهت دفع دشمن

دعای دفع خطرات بلا ها در زندگی

قرآن دعای حضرت نوح نبی (ع    (  را برای محو کامل کافران این گونه بیان کرده است  :
”  رَبِّ لاَتَذَر  عَلَی الاَرضِ مِنَ الکافِرینَ دَیّاراً اِنَّکَ اِن تَذَرهُم یُضِلُّوا عِبادَکَ  وَلا یَلِدُوا اِلاّ فاجِراً کَفّاراً”؛ [2]     پروردگارا، هیچ کس از کافران را بر روی  زمین مگذار؛ زیرا اگر آنان را باقی گذاری، بندگانت را گمراه می کنند و جز پلیدکار  ناسپاس نزایند.

دعای حضرت موسی برای نابودی فرعون و فرعونیان:
 “رَبَّنَا اطْمِسْ عَلَى أَمْوَالِهِمْ وَاشْدُدْ عَلَى قُلُوبِهِمْ فَلاَ  یُؤْمِنُواْ حَتَّى یَرَوُاْ الْعَذَابَ الأَلِیمَ”؛موسى گفت: … اى پروردگار ما، اموالشان را تباه ساز و دلشان را سخت کن. ایمان نمى‏آورند تا آن گاه که عذاب دردآور را بنگرند [3]      .

اینم ببین:  دعایی برای افزایش مهر و محبت و جلب نظر دیگران مجرب

این دعا نیز برای غلبه بر دشمن و همچنین رفع هم و غم مداومت بر آن مجرب می باشد:
 ” سبحان اللّه کما ینبغی للّه و الحمدللّه کا ینبغی للّه و لا اله الا اللّه کما ینبغی للّه و اللّه اکبر کما ینبغی للّه و لا حول و لا قوه الا باللّه و صلی اللّه علی محمد النبی و علی اهل بیته و جمیع المرسلین و النبیین حتی یرضی اللّه”.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *