آخرین خبرها

دعای تعجیل در ازدواج جوانان و بخت گشایی قوی

دعای تعجیل در ازدواج جوانان و بخت گشایی قوی

در صورتی که می خواهید بخت کسی را گشوده و مشکلات ازدواج او را حل کنید حتما در ادامه این مطلب از سایت دعا شفا دعای تعجیل در ازدواج جوانان و بخت گشایی قوی را بخوانید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید و از مشکلات و سختی های زمانه نیز عبور می کنید.

02028632708367 دعای تعجیل در ازدواج جوانان و بخت گشایی قوی
دعای تعجیل در ازدواج جوانان و بخت گشایی قوی

دعای تعجیل در ازدواج جوانان و بخت گشایی قوی,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج اهل سنت,دعاي ازدواج,دعای ازدواج برای پسران,دعای ازدواج فوری,دعاي ازدواج با معشوق,دعای ازدواج مجرب و اسلامی,

دعای تعجیل در ازدواج جوانان و بخت گشایی قوی

برای حل مشکل ازدواج دختر و پسر شب جمعه دو رکعت نماز حاجت به درگاه خداوند بجای آورد و سپس سوره انشراح را ۳۱۳ مرتبه (به تعداد شهدای جنگ بدر) قرائت کند. بعد از هر ده مرتبه که سوره انشراح را قرائت می‌کند این دعا را بخواند: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الرجل الصالح الذی تحبه وترضاه.» یا در صورتی که پسر است بگوید: «اللهم اشرح صدور أولاد آدم وبنات حواء اللهم ارزقنی الزوجة الصالحة التی تحب‌ها وترضى عنها.» ان شاء الله تعالی در جمعه سوم نتیجه حاصل خواهد شد. والله العالم.

 

برای ازدواج سریع دختر مجرد، به اذن خداوند تبارک و تعالی دعای سریع الاجابه برای ازدواج با شخص مورد نظر که در ادامه آمده است را بر روی کاغذ بدون خط (ترجیحا با گلاب و زعفران) بنویسد و در جیب خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله در صورتی که مانعی مثل سحر یا بستگی وجود نداشته باشد با شخص مورد علاقه اش خیلی سریع و فوری، ازدواج خواهد نمود.متن دعا برای ازدواج سریع دختر این است :

اینم ببین:  دعای تضمینی جهت ازدواج - دعای بخت گشایی سریع الاثر

 

توجه:
به جای فلانه بنت فلانه نام خود و مادرش را بنویسد.

(لا اله الا الله والله اكبر أسالك اللهم بعد أربعين ورحمتك ان تتفضل على فلانة بنت فلانة ببعل مبارك فإنها بيدك ولا يملكها غيرك يا ذو الفضل العظيم والوجه الكريم والإحسان القديم وصلى الله على محمد واله الطيبين الطاهرين ).

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *