آخرین خبرها

دعای تجربه شده برای جلب محبت و رفع کدورت ها مجرب

دعای تجربه شده برای جلب محبت و رفع کدورت ها مجرب

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا به شما عزیزان گره گشایی را می اموزیم که بار ها تجربه شده است و سبب می شود از سختی ها رها شده، به سمت خوشی ها حرکت کنیم؛ از این رو احتمالا برای بسیاری از شما ها رخ داده است که بخواهید کدورت و ناراحتی را بین افرادی از بین ببرید، پس قطعا نیاز است دعای فلفل سیاه را بیاموزید.

283067369079236270 دعای تجربه شده برای جلب محبت و رفع کدورت ها مجرب
دعای تجربه شده برای جلب محبت و رفع کدورت ها مجرب

دعای تجربه شده برای جلب محبت و رفع کدورت ها مجرب,دعای جلب محبت همسر,دعای جلب محبت از راه دور,دعای جلب محبت معشوق از راه دور,دعای جلب محبت دیگران,دعای جلب محبت فوری,دعای جلب محبت خواستگار,دعای جلب محبت دختر,دعای جلب محبت مادر شوهر,دعای جلب محبت زن به شوهر,دعای جلب محبت بر شیرینی,دعای جلب محبت فوری از راه دور,دعای جلب محبت از دور,دعای جلب محبت مرد,دعای جلب محبت پسر,دعای جلب محبت والضحی,دعای جلب محبت خلایق,دعای جلب محبت مادر,دعای جلب محبت عشق,دعای جلب محبت سوزاندنی,دعای جلب محبت خوراکی,

دعای تجربه شده برای جلب محبت و رفع کدورت ها مجرب

از شیخ بهایی وشیخ زین الدین العربی نقل شده که گفته اند هر که را بخواهی دوست خود گردانی دو رکعت نماز بخوان. در هر رکعت بعد از حمد، آیه 7/ سوره ممتحنه را هفت مرتبه بخوان.
متن آیه 7 سوره ممتحنه
عسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَهً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ
ترجمه
امید است که خداى سبحان بین شما و همان کفار (که به خاطر خدا با ایشان دشمنى کردید)، مودت برقرار سازد و خدا توانا است و خدا آمرزگار رحیم است.
سپس بعد از سلام نماز 77 مرتبه بگوید:
اللهمَّ لَیِّن قَلبَ (اسم شخص مورد علاقه و پدرش را ببرد: مثلا علی ابن حسن یا مریم بنت رسول) لی کَما لَیَّنتَ اَلحَدیدَ لِداوُدَ (ع) وَسَخِّر لی قَلبَه کَما سَخَّرتَ لَسُلَیمانَ جُنُودَهُ مِنَ الجِنِّ وَالاِنسِ وَالطَّیرِ فَهُم یوزَعونَ.
آن شخص آنچنان مسخر گردد که تصور آن ممکن نیست و این عمل به تجربه ثابت شده است.

اینم ببین:  دعا های قوی برای حاجت گرفتن در رابطه و جلب علاقه

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *