آخرین خبرها

دعای باطل سحر قرآنی – دعای دفع جادو مجرب

دعای باطل سحر قرآنی – دعای دفع جادو مجرب

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا قصد معرفی رهگشایی داریم که سبب می شود از اثرات منفی سحر و جادو در زندگی رها شده و در صورتی که درگیر وضعیت سختی در زندگی هستید دعای باطل سحر قرآنی – دعای دفع جادو مجرب نتیجه می دهد.

8026378602 دعای باطل سحر قرآنی - دعای دفع جادو مجرب
دعای باطل سحر قرآنی – دعای دفع جادو مجرب

دعای باطل سحر قرآنی – دعای دفع جادو مجرب,ادعیه باطل جادو,دعای دفع سحر و جادو,دعاي دفع سحر و جادو,دعا دفع سحر و جادو,دعاهای دفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و جادو,دعای رفع سحر و جادو در مفاتیح,دعاي رفع سحر و جادو,دعا رفع سحر و جادو,دعای برای دفع سحر و جادو,

دعای باطل سحر قرآنی – دعای دفع جادو مجرب

نمازها، مخصوصاً نماز صبح را اوّل وقت بخوانيد، و بعد از نماز صبح دست راست را روى سينه بگذرايد، و هفتاد مرتبه «يا فتّاح» بگوييد. سپس 110 مرتبه صلوات بفرستيد. و هر وقت گرفتار ناراحتى فكرى شديد، ذكر «لا حول و لا قوّة الّا بالله» را زياد بگوئيد. اين برنامه را تا چهل روز ادامه دهيد، إن شاء الله مشكل شما برطرف خواهد شد.

هر چند سحر و جادو تا حدودی واقعیت دارد ولی نسبت دادن هر کاری و فراهم نشدن زمینه ازدواج به سحر و دعا، کار صحیحی نیست و ممکن است عوامل دیگری همچون آزمایش‌‌ها و امتحان خداوند، یا پیامدهای طبیعی بعضی رفتار و کردار و گفتار خود انسان در کار باشد و یا مصلحت و حکمت دیگری وجود داشته باشد.

اینم ببین:  دعای عظیم برای شفای امراض درد ها بیماری ها و رهایی از لحظات سخت

در عین حال اگر از سحر می‌‌ترسید زیاد قرآن بخوانید، مخصوصا آیة الکرسی و سوره‌‌هایی که اول آن ها با «قل» شروع می‌‌شود مانند: «قل هو الله أحد..»، « قل أعوذ برب الناس..»، « قل أعوذ برب الفلق..» و « قل یا أیها الکافرون » را بخوانید و از دعاهایی که برای باطل شدن سحر در مفاتیح الجنان ذکر شده استفاده کنید.

ادعیه باطل جادو

دعایی که ذیلا ذکر میگردد از مجربات برای باطل شدن هر گونه سحر و طلسم است. برای ابطال هر گونه سحر و طلسم ، حرز ذیل را بر کاغذ کاهی (زرد رنگ) و بدون خط بنویسد و آنرا به لباس فرد مسحور یا به گردن او بیاویزد :

( قال موسى ما جئتم به السحر ان الله سیبطه ان الله لا یصلح على المفسدین ، و یحق الله الحق بکلماته ولو کره المجرمون واوحینا الى موسى اءن اءلق عصاک فاذا هى تلقف ما یاءفکون ، فوقع الحق و بطل ما کانوا یعملون ، فغلبوا هنالک و انقلبوا صاغرین .)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *