آخرین خبرها

دعای امام صادق علیه السلام برای کسب رزق و روزی

دعای امام صادق علیه السلام برای کسب رزق و روزی

دعای سریع الاثری به شما عزیزان در این مطلب معرفی می کنیم که از حضرت امام صادق علیه السلام روایت شده و بسیار پر خیر و تجربه شده است و اگر آن را بخوانید در زندگی خود به رزق، روزی و برکت زیادی خواهید رسید و اگر کسب و کاری را اداره می کنید به لطف خداوند متعال موفق تر خواهید بود، شما عزیزان در ادامه می توانید دعای امام صادق علیه السلام برای کسب رزق و روزی را بخوانید که اثری عظیم دارد.

8260360796720936037 دعای امام صادق علیه السلام برای کسب رزق و روزی
دعای امام صادق علیه السلام برای کسب رزق و روزی

دعای امام صادق علیه السلام برای کسب رزق و روزی,دعای روزی حلال,دعای روز یکشنبه,دعای روزی دهنده,دعای روزی زیاد,دعای روزی رسان,دعای روزی مغازه,دعای روزی صوتی,دعای روزی جمعه,دعای روزی در مغازه,دعای روزی امام سجاد,دعای روزی شنبه,دعای روزی فوری,دعای روزی و برکت,دعای روزی از غیب,دعای روزی و گشایش کار,دعای روزی امام جواد,دعای روزی سریع الاجابه,دعای روزی بیشتر,دعای روزی اول صبح,دعای روزی چهارشنبه,دعای تجربه شده برای زیاد شدن روزی,دعای سریع التاثیر زیاد شدن رزق و روزی زندگی,دعا ها و ذکر های مجرب کسب روزی,دعای کسب روزی پر خیر و برکت,دعا هایی برای زیاد شدن روزی,دعای تجربه شده کسب روزی,

دعای امام صادق علیه السلام برای کسب رزق و روزی

امام صادق علیه السلام به یکی از یارانشان فرمودند:

هر گاه خواستى به محلّ كارت بروى ابتدا به مسجد برو و دو يا چهار ركعت نماز بگزار، سپس بگو:

غَدَوْتُ بِحَوْلِ اللهِ وَ قُوَّتِهِ وَ غَدَوْتُ بِلاَ حَوْل مِنِّي وَ لاَ قُوَّة بَلْ بِحَوْلِكَ وَ قُوَّتِكَ يَا رَبِّ. اللَّهُمَّ إِنِّي عَبْدُكَ أَلْتَمِسُ مِنْ فَضْلِكَ كَمَا أَمَرْتَنِي فَيَسِّرْ لِي ذَلِكَ وَ أَنَا خَافِضٌ فِي عَافِيَتِك.

اینم ببین:  دعای عظیم و اسلامی روز چهارشنبه با اثر مجرب

آن فرد روایت می کند که: صبحگاه خارج شدم به نيرو و توان الهى، و صبحگاه خارج شدم بدون نيرو و توان خودم، بلكه پروردگارا! به نيرو و توان تو، خدايا! بنده تو هستم، همچنان كه امر كردى از فضلت خواستار مى شوم، پس آن را برايم آسان گردان، در حالى كه در سلامتى ات فرو رفته باشم.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *