آخرین خبرها

دعایی مجرب برای رفع و از بین رفتن ترس و اضطراب در کودکان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعایی مجرب برای رفع و از بین رفتن ترس و اضطراب در کودکان پرداخته ایم. برای از بین رفتن و رفع ترس در کودکان و رفع ترس از معالجه دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

AE42F9E0-5BFE-40B3-848C-90E6B625599D-300x200 دعایی مجرب برای رفع و از بین رفتن ترس و اضطراب در کودکان

دعایی مجرب برای رفع و از بین رفتن ترس و اضطراب در کودکان،دعا برای معالجه ترس اطفال,دعای از بین رفتن ترس در کودکان,دعا برای رفع ترس کودکان,دعا برای برطرف شدن ترس اطفال,دعا برای درمان ترس در کودک,دعای از بین رفتن ترس بچه,دعای شفای ترس کودکان و بچه ها,دعا برای دفع ترس در بچه ها،دعای از بین رفتن ترس و اضطراب

دعایی مجرب برای رفع و از بین رفتن ترس و اضطراب در کودکان

برای معالجه ترس اطفال سوره زلزال را بخوانند و به کودک بدمند ترسش زائل می شود.ان شاءالله

دعای رفع ترس و اضطراب

برای دفع ترس و اضطراب و دلهره میتوان آیات چهل و پنجم و چهل و ششم سوره مبارکه الاسراء را که بکار بردن آنها خصوصا به جهت دفع ترس و اضطراب و دلهره و دلشوره و همچنین دفع دشمن بسیار موثر است قرائت نمود.

این آیات شریفه حصاری محکم است:

وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَهِ حِجَابًا مَّسْتُورًا ﴿۴۵﴾ وَجَعَلْنَا عَلَى قُلُوبِهِمْ أَکِنَّهً أَن یَفْقَهُوهُ وَفِی آذَانِهِمْ وَقْرًا وَإِذَا ذَکَرْتَ رَبَّکَ فِی الْقُرْآنِ وَحْدَهُ وَلَّوْاْ عَلَى أَدْبَارِهِمْ نُفُورًا ﴿۴۶﴾.

برگرفته از سایت دعایاب

اینم ببین:  دعای دفع بلا رهایی از گرفتاری و دور شدن از سختی های زندگی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *