آخرین خبرها

دعایی بسیار مجرب از پیامبر اکرم (ص) برای رفع فقر و بدبختی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعایی بسیار مجرب از پیامبر اکرم (ص) برای رفع فقر و بدبختی پرداخته ایم. برای رفع و دوری از فقر و بدبختی و بدبیاری و رفع بی پولی و نداری دعای بسیار قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

2D94A8FD-A1B6-4285-A4CC-1056AE398F44-300x200 دعایی بسیار مجرب از پیامبر اکرم (ص) برای رفع فقر و بدبختی

دعایی بسیار مجرب از پیامبر اکرم (ص) برای رفع فقر و بدبختی,دعا قوی و مجرب برای از بین بردن فقر و بدبختی از پیامبر اکرم (ص),دعای رفع فقر و بدبختی,دعای رفع بی پولی,دعای مخصوص رفع فقر و نداری,دعای از بین بردن فقر,دعای قرآنی برای نجات از فقر,دعای مخصوص رهایی از بدبختی

دعایی بسیار مجرب از پیامبر اکرم (ص) برای رفع فقر و بدبختی

مرحوم کلینی رحمه الله می‌گوید:

از امام صادق علیه‌السلام نقل شده که رسول الله (ص) فرمود:هرکس نعمتی بر او وارد شد “اَلحَمدُللهِ” را زیاد بگوید و هرکس غم و گرفتاری بر او چیره گشت «استغفار» زیاد کند و هرکس بسیار فقیر باشد « لا حَولَ وَ لا قُوَهَ اِلاّ بِاللهِ العَلِیِّ العَظیمِ » را زیاد بگوید ،فقر از او زائل خواهد شد.

سپس حضرتش فرمود پیامبر اکرم (ص) مردی از انصار را بعد از مدتی دیدند به او فرمود علت غیبتت چیست؟ گفت فقر و درد ای پیامبر خدا، حضرت فرمود آیا نمی‌خواهی کلامی به تو بگویم که با گفتن آن فقر و درد از تو رخت بر بندد؟ گفت بلی یا رسول الله. حضرت فرمود هنگامی که صبح را شب کردی بگو

لا حَولَ وَ لا قُوَّهَ اِلاّ باِللهِ ( اَلعَلیِّ العَظیمِ ) تَوَکَّلتُ عَلَی الحَیِّ اَلّذی لا یَمُوتُ وَ الحَمدُ للهِ اَلّذی لَم یَتَّخِذ وَلَداً وَ لَم یَکُن لَهُ شریکٌ فِی المُلکِ وَ لَم یَکُن لَهُ وَلِیٌّ مِن الذُّلِّ وَکَبِّرهُ تَکبیراً.

آن مرد گفت قسم به خدا من این ذکر را بیش از سه روز تکرار نکردم مگر آن که فقر و درد از من زائل گشت .

اینم ببین:  دعای پرخیر و برکت برای استخاره تضمینی و عظیم

نقل از کتاب اصول کافی

برگرفته از سایت دعایاب

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *