آخرین خبرها

دعایی برای رسوا کردن شخص دروغگو و ظالم و دشمن مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعایی برای رسوا کردن شخص دروغگو و ظالم و دشمن مجرب پرداخته ایم. برای رسوا کردن و رو کردن دست دروغگو و دشمن دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

928589F9-C977-4B71-BD73-BD939FFB94F9-300x158 دعایی برای رسوا کردن شخص دروغگو و ظالم و دشمن مجرب

دعایی برای رسوا کردن شخص دروغگو و ظالم و دشمن مجرب،دعای مخصوص رسوایی شخص دروغگو,دعای پی بردن به دروغ دروغگو,دعای باخبر شدن از دروغ دروغگو,دعای ریختن آبروی دروغگو,دعای تشخیص دروغ انسان دروغگو,چگونه بفهمیم شخصی دروغ می گوید

دعایی برای رسوا کردن شخص دروغگو و ظالم و دشمن مجرب

دعای قوی برای رسوا شدن شخص دروغگو و ظالم و دشمن :

اگر کسی به شما ظلم و ستم می کند، با شما دشمنی دارد و سعی می کند دیگران را نیز با شما دشمن کند یا به شما دروغ می گوید باید بدانید خداوند متعال گفته است سکوت در برابر ظلم از خود ظلم نیز بدتر است.

پس خیلی زود باید برای رسوا شدن این طالم ستمگر و دشمن دست به کار شوید و تلاش کنید.

دعا به شما کمک می کند رسوایی ظالم را به چشم ببینید و خیلی زود حقتان را از او بگیرید.

اگر کسی به شما ظلمی کرده است و می خواهید این ظالم را رسوا کنید و رسوایی او را به چشم ببینید می توانید هر شب جمعه آیات ۱۳۴، ۱۳۵ و ۱۳۶ سوره ی آل عمران را بنویسید و به خود ببندید و صبح آن را باز کنید.

خیلی زود می بینید که ظلم ظالم آشکار می شود و او پیش همه رسوا خواهد شد.

اینم ببین:  دعای قوی برای برآورده شدن حاجت رفع سختی های مسیر زندگی

آیات ۱۳۴ و ۱۳۵ و ۱۳۶ سوره آل عمران :

الَّذِینَ یُنْفِقُونَ فِی السَّرَّاءِ وَالضَّرَّاءِ وَالْکَاظِمِینَ الْغَیْظَ وَالْعَافِینَ عَنِ النَّاسِ وَاللَّهُ یُحِبُّ

الْمُحْسِنِینَ ﴿۱۳۴﴾

وَالَّذِینَ إِذَا فَعَلُوا فَاحِشَهً أَوْ ظَلَمُوا أَنْفُسَهُمْ ذَکَرُوا اللَّهَ فَاسْتَغْفَرُوا لِذُنُوبِهِمْ وَمَنْ یَغْفِرُ الذُّنُوبَ

إِلَّا اللَّهُ وَلَمْ یُصِرُّوا عَلَى مَا فَعَلُوا وَهُمْ یَعْلَمُونَ ﴿۱۳۵﴾

أُولَئِکَ جَزَاؤُهُمْ مَغْفِرَهٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَجَنَّاتٌ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَنِعْمَ أَجْرُ الْعَامِلِینَ ﴿۱۳۶﴾

دعای رسوایی دروغگو و گرفتن حق از ظالم :

هر کس از از ظالمی یا از شر دیگری ترس داشته باشد و ظالم حق او را خورده باشد و بخواهد حق خود را برگرداند هر روز ۱۱ مرتبه بگوید :

یا مالک یوم الدین ایاک نعبد و ایاک نستعین

پس از آن از ظالم هیچ ظلمی به او نمی رسد و خیلی زود می تواند حق خود را از آن ظالم پس بگیرد و او را به سزای عملش برساند.

همچنین از رسول گرامی اسلام (ص) نقل شده است:

قرائت سوره تغابن هنگامی که با ظالمی روبرو می شوید که حق شما را خورده است و از او می ترسید مایه امنیت و دفع شر او می شود و می توانید حقتان را پس بگیرید.

حدیث سکوت در برابر ظلم

اگر ظلم کسی ثابت شود، آن ظلم یکی از مهم‌ترین مصادیق منکر بوده و دیگر سکوت در مقابل آن جایز نخواهد بود

در آیۀ ۱۸۳سورۀ آل عمران، افرادی به عنوان قاتلان پیامبران معرفی شده‌اند که دخالت مستقیمی در وقوع قتل نداشتند اما با این وجود مورد اعتراض قرار گرفتند:

«بگو قطعاً پیش از من، پیامبرانی بودند که دلایل آشکار را با آنچه گفتید، برای شما آوردند. اگر راست می‏ گویید، پس چرا آنان را کشتید؟».

حضرت صادق(ع) فرمودند :

اینم ببین:  دعای ایجاد محبت شدید میان زوجین و جلب عشق سریع الاثر

این اتهام وارده به بنی اسرائیل به دلیل آن بود که نسل‌های بعدی نیز حاضر نشدند قتل انبیاء را محکوم نموده و از آن اعلام برائت کنند.

بر همین اساس، اگرچه منطق قرآن در برخورد اجتماعی با دیگران بر پایه‌ی حکمت، اندرز و آرامش است اما در برخورد با ظالمان شیوه‌ی گفت‌وگو با آنان را متفاوت دانسته و سخن محکم و معترضانه را در پیش می‌گیرد:

«خداوند، بانگ برداشتن به بدزبانی را دوست ندارد، مگر کسی که بر او ستم رفته باشد»

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *