آخرین خبرها

دعایی برای درخواست خیر و نابودی شر و گشایش روزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به دعایی برای درخواست خیر و نابودی شر و گشایش روزی پرداخته ایم. برای طلب خیر و منعفت و رفع شر و پلیدی و گشایش رزق و روزی دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

4EC86263-0E84-4FBD-8C23-CEBB43834D82-300x225 دعایی برای درخواست خیر و نابودی شر و گشایش روزی

دعایی برای درخواست خیر و نابودی شر و گشایش روزی،دعا برای طلب خیر و دفع شر،دعایی مخصوص گشایش رزق و روزی,دعای مخصوص درخواست خیر,دعای مجرب گشایش روزی,دعای دفع شر,دعای تضمینی برای زیاد شدن روزی,بهترین دعای مخصوص طلب خیر و خوبی,قوی ترین دعای دفع شر و بدی

دعایی برای درخواست خیر و نابودی شر و گشایش روزی

دعا برای طلب خیر و دفع شر

در روایتی آمده:امیرمؤمنان علی(ع)فرمود:هرکه به هنگام شب سه مرتبه بگوید:

سبْحَانَ اللهِ حِیْنَ تُمْسُنَ وَحِیْنَ تُصْبِحُونَ،وَلَهُ الْحَمْدُ فِی الَّمَاوَاتِ وَالأرْضِ وَعَشِیَّاً وَحِیْنَ تُظْهِرُونَ.

هیچ خیری را درآن شب از دست نمی دهدو همه شرها از او دور می گردند. وهر که همانند این دعا را به هنگام صبح بخواند،هیچ خیری را درآن روز از دست نمی دهد وهمه شرها از اودور می گردند.

**********************************

دعای گشایش روزی

جهت گشایش رزق و روزی یک مرتبه دعای زیر را بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم یا الله یا الله یا الله یا رب ّ یا ربّ یا ربّ یا حی ّ یا قیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام یا حَیّ و یا قَیّوم یا ذالجلال والاکرام اسَئَلُکَ باسمِکَ الاعظَم اَن تَرزُقنی رِزقا” حلالا” طَیّبا” برَحمَتِکَ یا ارحم الراحمین

برگرفته از سایت دعاسایت

اینم ببین:  دعای پرخیر و برکت در طلب حاجات و دستیابی به مهمات زندگی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *