آخرین خبرها

دستور نماز حاجت برای رفع مشکلات و گرفتاری های سخت

دستور نماز حاجت برای رفع مشکلات و گرفتاری های سخت

گاه زندگی آنقدر سخت می شود که برای رسیدن به حاجات و خواسته ها قطعا خواندن دعا ها و ذکر ها موجب گره گشایی می شود، در این مطلب قصد داریم دستور نماز حاجت برای رفع مشکلات و گرفتاری های سخت را به شما عزیزان شرح می دهیم که تجربه شده است و اگر وضعیتتان روز به روز پر از چالش های ریز و درشت می شود، این دستور را بیاموزید و به همراه نماز حاجت آن را بخوانید.

2786073096392607367 دستور نماز حاجت برای رفع مشکلات و گرفتاری های سخت
دستور نماز حاجت برای رفع مشکلات و گرفتاری های سخت

دستور نماز حاجت برای رفع مشکلات و گرفتاری های سخت,دعای طلب حاجت صحیفه سجادیه,دعای طلب حاجت از امام علی,دعای طلب حاجت از امام حسین,دعای طلب حاجت از خدا,دعای طلب حاجت امام سجاد,دعای طلب حاجت از امام زمان,دعای طلب حاجت از امام رضا,دعای طلب حاجت سریع,دعای طلب حاجت از امام جواد,دعای طلب حاجت مهم,دعاهای طلب حاجت,بهترین دعای طلب حاجت,دانلود دعای طلب حاجت,دعا در طلب حاجت,دعا و طلب حاجت از خدا,دعا برا طلب حاجت,

دستور نماز حاجت برای رفع مشکلات و گرفتاری های سخت

در روز پنج‌شنبه از صبح تا غروب هر وقت بتواند چهار رکعت نماز بخواند (دو نماز دو رکعتی ).

در رکعت‌اول بعد از حمد یازده مرتبه سوره قل هواللّه‌احد و در رکعت‌دوم بعد از حمد بیست‌ویک‌مرتبه سوره قل هواللّه‌احد را و پس از سلام نماز دو رکعت دوم را شروع کند.

در رکعت اول بعد از حمد سی و یک مرتبه قل هو الله احد را بخواند و در در رکعت‌دوم چهل و یک مرتبه قل و هواللّه را بخواند.

اینم ببین:  طلسم رزق و روزی - خاتم جمیع طلسمات شیخ بهایی

و پس از سلام نماز پنجاه و یک مرتبه قل هو الله احد و پنجاه و یک‌مرتبه صلوات بر حضرت رسول. بعد به سجده رفته، صد‌مرتبه یا اللّه بگوید و حاجتش را از خدا بخواهد که ان‌شاءاللّه مستجاب است و بعد از خاتمه چهار رکعت نماز تسبیح حضرت‌زهرا(ع) را فراموش ننماید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *