آخرین خبرها

ختم و دعا برای گشایش در کار ها و رفع مشکلات و سختی ها

اگر می خواهی با خواندن دعایی بر مشکلات و گره های زندگی ات مرهم بگذاری و از پیچیدگی های پیش و رو عبور کنی. پیشنهاد می کنم که در ادامه این مطلب ختم و دعا برای گشایش در کار ها و رفع مشکلات و سختی ها را بخوانید. ان شاء الله که مشکل زود تر حل و فصل می شود.

,دعای گشایش کار,دعای گشایش کار فوری,دعای گشایش کار بسته شده بر اثر چشم بد,دعا گشایش کار بسته شده,دعای برای گشایش کار بسته شده,دعا جهت گشایش کار بسته شده,دعای گشایش مشکل,دعای گشایش مشکل فوری,دعای گشایش مشکلات مالی,دعای گشایش مشکلات زندگی,دعای گشایش مشکل,دعای گشایش کار و افزایش روزی نوشتنی,دعای گشایش در کار و افزایش روزی

دعای-فوری-گشایش ختم و دعا برای گشایش در کار ها و رفع مشکلات و سختی ها

ختم و دعا برای گشایش در کار ها و رفع مشکلات و سختی ها,دعای گشایش کارهای بسته,دعای گشایش کارهای سخت,دعا گشایش کارها,دعاي گشايش بخت پسر,دعای باز شدن بخت پسر مجرد,دعاي باز شدن بخت پسر,دعای باز شدن بخت پسر سن بالا,دعاي باز شدن بخت پسران,دعا باز شدن بخت پسر,دعای گشایش بخت دختر

دعا برای گشایش مشکلات و دفع سختی

در جواهر مکنونه است که از برای استجابت دعا و قضاء حاجت روز جمعه

دو رکعت نماز و در هر رکعت : بعد از حمد آیة الکرسی یک دفعه و سوره توحید دوازده مرتبه

و بعد از اتمام سوره توحید در رکعت اول و دوم هشتاد مرتبه بگوید

اَحَدی صَمَدی و بعد از فراغ برخیزد و به دو قدم بایستد و نود و نه بار بگوید یا الله

حاجتش روا گردد

 آیت الله شاه آبادی علاوه بر دستورات عامه بر ذکر « لا اله الا الله » خیلی تاکید داشتند

اینم ببین:  دعای ادای قرض و کسب ثروت زیاد پرخیر و عظیم

در سحرها به خصوص ماه رمضان به خواندن آیات آخر سوره حشر و خواندن آیت الکرسی تاکید فراوانی داشتند خلاصه بر اموری که دال بر وحدانیت حق داشت اصرار داشتند.

صاحب کتاب جواهر مکنون گفته :مجرّبِ مجرّبِ مجرّب است که هیچ شک و ریبی در آن نیست هر که هزار بار بگوید این دعا را و در وسط آن حرف نزند.

 «حَسبی اللهُ و نِعمَ الوَکیل ولا حَول ولاقوةالا بااللهِ العَلیِّ العَظیم لا اِله الا اَنت سُبحانک اِنّی کُنتُ مِنَ الظّالمین اللهم صل علی محمد وال محمد»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *