آخرین خبرها

ختم مجرب برای یافتن علوم غریبه سریع التاثیر و قوی

ختم مجرب برای یافتن علوم غریبه سریع التاثیر و قوی

در این عنوان یکبار دیگر رهگشای پرخیر و برکتی به شما عزیزان می آموزیم که باعث می شود با خواندن و عمل به دستور آن به علم غریبه دست یافته و به این مسیر راه پیدا کنید، متن کامل ختم مجرب برای یافتن علوم غریبه سریع التاثیر و قوی را مثل همیشه در ادامه از سایت ملکوت 786 مرجع اذکار و ادعیه اسلامی و قرآنی بخوانید.

2078603602387026730827 ختم مجرب برای یافتن علوم غریبه سریع التاثیر و قوی
ختم مجرب برای یافتن علوم غریبه سریع التاثیر و قوی

ختم مجرب برای یافتن علوم غریبه سریع التاثیر و قوی,روش یادگیری علوم غریبه,آیا یادگیری علوم غریبه حرام است,چگونگی یادگیری علوم غریبه,مراحل یادگیری علوم غریبه,کتاب یادگیری علوم غریبه,شرایط یادگیری علوم غریبه,راه یادگیری علوم غریبه,دانلود کتاب یادگیری علوم غریبه,دعای علم کیمیا,دعای علم غیب,دعای علم و ثروت,دعای علم زیاد,دعای علم الهدی برای شاهنشاه,دعای علم لدنی,دعای علم جفر,دعای علم غریبه,دعای علقمه,دعای علما,دعای علم سیمیا,دعای علمای بزرگ,دعا علم,دعا علم و دانش,دعاهای علم جفر,دعا علم نافع,دعاهای علم غریبه,دعاهای علمای اهل سنت

ختم مجرب برای یافتن علوم غریبه سریع التاثیر و قوی

بَديعُ الَّسمواتِ وَالأَرضِ (هم او آفريننده آسمانها و زمين است.)

خواص:

براي راه يافتن به علوم غريبه، روز شنبه که متعلق به اين امر است، به نيت اين عمل، غسل انجام داده و دو رکعت نماز، مثل نماز صبح خوانده و سپس هفتاد هزار مرتبه بدون توقف و حرف زدن در بين ذکر گفتن، ذکر« يا بديع » بگويد؛ سپس به تعداد 700 عدد حرف « ز» را روي کاغذ سفيدي نوشته و هنگام غروب آفتاب کاغذ را در قبرستان زير خاک مدفون سازد و در حين مدفون کردن کاغذ، 70 مرتبه بگويد: يا مُبدِعُ يا عَلاّمُ. توجه شود که هنگام دفن کاغذ، کسي نبايد عامل را ببيند. در موقع گرفتن ذکر« يا بديع»، اگر در حالات عامل، تغييري غير عادي پيش آيد، نبايد بترسد. زنان، بدون اذن شوهران خود، اجازه اين کار را ندارند و توفيق نمي يابند.

اینم ببین:  دعا و نماز مجرب برای شفای مریضی سخت

درباره‌ی سید

یک نظر

  1. سلام 70 هزار مرتبه. کف میکنی که هیچ. غش هم میکنی. چقدر زیاد. کشکه مگه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *