آخرین خبرها

ختم مجرب آیه الکرسی برای کارگشایی و حفظ چشم

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به ختم مجرب آیه الکرسی برای کارگشایی و حفظ چشم پرداخته ایم. برای گشایش کار و آمرزش گناهان و حفظ چشم ختم مجرب عنوان شده را انجام دهید که ان شالله کارگشا باشد.

99E4CAD0-9432-4837-AB91-ACB922354C68-300x200 ختم مجرب آیه الکرسی برای کارگشایی و حفظ چشم

ختم مجرب آیه الکرسی برای کارگشایی و حفظ چشم,ختومات بسیار مجرب آیت الکرسی,چگونگی ختم سریع الاجابه آیه الکرسی جهت برای تقویت چشم و بینایی,ختومات تضمینی آیت الکرسی,ختومات قوی و مجرب و سریع الاجابه آیه الکرسی,معرفی چند ختم آیه الکرسی جهت رفع مشکلات

ختم مجرب آیه الکرسی برای کارگشایی و حفظ چشم

حاجت
اگر برای کسی کار مهمی پیش آمده باشد و بخواهد که زود انجام شود و به صحرایی رود که در آنجا کسی نباشد و خطی دور خود بکشد و رو به قبله با تواضع بنشیند و ۷۰ بار آیه الکرسی را بخواند . بدون شک در آن روز حاجات او بر آورده شود . این کار تجربه شده است و شکی در آن نیست.
رسول اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: هرگاه برای حاجتت از خانه ی خود بیرون آمدی آیه الکرسی را بخوان که حاجتت به خواست خدا برآورده گردد.
امام علی (علیه السلام) فرمودند: هرگاه یکی از شما اراده حاجتی کند پس صبح روز پنج شنبه در طلب آن بیرون رود و در وقت بیرون رفتن آخر سوره آْ عمران ( آیه ۱۹۰تا آخر) و آیه الکرسی و سوره قدر و حمد را بخواند ، زیرا که در خواندن این ها حوائج دنیا و آخرت برآورده می شود.
در روایت آمده است هر کس آیت الکرسی را در وقت غروب بخواند حاجتش برآورده گردد.
آیت الکرسی برای حفظ چشم
بعد از هر نماز دستان را روی چشم بگذارید و بعد از خواندن آیت الکرسی بگویید:”اللهم احفظ حدقتی بحق حدقتی علی بن ابیطالب(ع)”
نزول آیت الکرسی
رسول اکرم (ص) فرمود: چون خدای متعال خواست سوره ی حمد و آیه های شهدالله (۱۸ و ۱۹ آل عمران) و قل اللهم (۲۶ – ۲۷ آل عمران) و سوره توحید و آیه الکرسی را به زمین نازل کند همگی به عرش الهی چنگ زدند در حالی که بین آن ها و خداوند حجابی نبود.
سپس فرمودند : پروردگارا ما را به خانه پر گناه و به سوی کسانی که عصیان و گناه می کنند می فرستی ؛ در حالی که ما پاک و مطهر هستیم.
سپس خدای متعال فرمود :” به عزت و جلال خودم سوگند ، هیچ کس شما را بعد از نماز نخواند مگر این که او را در مرتبه بالای قدس جای دهم که از نعمت های آن استفاده کنند و در هر روز ۷۰ بار به او با نظر رحکت خود بنگرم و در هر روز ۷۰ حاجت او را برآورم هرچند که بسیار گناه کرده باشد که کمترین آن دعاها و حاجت ها و آمرزش گناهان باشد.
او را از هر دشمنی پناه می دهم و برای پیروزی بر هر دشمنی یاریش می دهم و مانعی به جز مرگ برای بهشت رفتن او نباشد.( یعنی بعد از مرگ بلافاصله به بهشت می رود)
آیت الکرسی
رسول اکرم (صلی الله علیه و آله وسلم ) فرمودند خطاب به حضرت علی (علیه السلام ) فرمودند: “یا علی ! این آیه را به فرزندان و همسایگان و همگان بیاموز چرا که این آیه از تمام آیات نازل شده با عظمت تر است.
مردی به رسول خدا (صلی الله علیه و آله وسلم) عرض کرد: ای رسول خدا به من چیزی بیاموز که خداوند به وسیله آن به من نفع و بهره ای دهد. حضرت فرمود: ” آیت الکرسی را بخوان زیرا تو و خانه ات و خانه های پیرامون تو را نیز محافظت می کند. هر کس یک بار آیت الکرسی را بخواند خداوند فرشته ای می فرستد که او را حفظ می کند واگر پنج بار بخواند خداوند می فرماید:”او را رها کنید من خودم او را حفظ می کنم”. سپس خداوند او را از تمام موارد ضرر و خطر حفظ می کند.
حضرت علی (علیه السلام ) می فرمایند:”هر کسی پیش از طلوع آفتاب یازده بار هر کدام از سوره های توحید و قدر و آیت الکرسی را بخواند خدا مال او را از خطرات حفظ می کند.
در جایی آمده است: هر کسی آیت الکرسی را بنویسد و در مزرعه دفن کند از آفت و دزد حفظ می شود و برکت زیادی خواهد داشت زیرا آیت الکرسی پنجاه کلمه است و در هر کلمه پنجاه برکت وجود دارد.
هر کس آیت الکرسی را در صبح و شام بخواند ، خداوند او ومال او را از دزد و آتش حفظ می کند و همچنین او را از مار و عقرب گزیدگی و نیز از شر جن و انس و آزار تمام موذیها حفظ می کند.
بعد از وضو
هر کس پس از اتمام آیت الکرسی را بعد از وضو بخواند خداوند ثواب چهل سال عبادت به او عطا می کند و چهل درجه به درجاتش می افزاید و چهل حورالعین را به او تزویج می نماید.
در هر حالت آیت الکرسی بخوانید.
در روایات آمده است که انسان می تواند آیت الکرسی را در دستشویی هم بخواند. عمر بن یزید می گوید: از حضرت امام صادق (علیه السلام ) درباره تسبیح خداوند و قرائت قرآن در دستشوئی سوال کردم. حضرت فرمودند:”جایز نیست در دستشوئی بیشتر از آیت الکرسی و حمد خداوند و آیه “الحمد لله رب العالمین ” خوانده شود”
آیه الکرسی قبل از خواب
حضرت علی (علیه السلام ) فرمودند: بر مسلمانان لازم است که شب را به پایان نبرد مگر آنکه آیت الکرسی را بخواند و اگر می دانستید که آیت الکرسی چیست و در آن چه مطالبی است هرگز آنرا رها نمی کردید.
امام هادی (علیه السلام ) فرمودند: ما اهل بیت هنگام خواب اینها را رعایت می کنیم ۱- وضو داشتن ۲- صورت را بر کف دست راست نهادن ۳- تسبیحات حضرت زهرا ۴- صورت را رو به قبله کردن ۵- سوره حمد ۶- آیت الکرسی ۷- آیه های ۱۷ و ۱۸ آل عمران
آیه الکرسی و استجابت دعوات و آمرزش گناهان
حضرت امام صادق علیه السلام فرمود چون خداوند این آیات را اراده نمودند تا بر زمین آیند ایشان بعرش چسبیدند و گفتند پروردگارا ما را بکجا فرود می آوری بسوی خطاکاران و گنهکاران پس خدای عزوجل به آنها وحی نمود فرود آئید بعزت و جلالم سوگند شما را کسی از آل محمد(صل الله علیه و آله و سلم) و شیعیان آنها در پس هر نماز فریضه نمی خواند مگر باو بچشم نهانم در هر روز ۷۰ بار بنگرم برای او در هر نظر کردنم ۷۰ حاجت او را استجابت نمایم و او را با گناهانش بپذیرم و آنها ام الکتابند،فاتحه الکتاب ؛ شهد الله (آیات ۱۸ و ۱۹ ال عمران)؛ آیه الکرسی ؛ قل اللهم(آیات ۲۶ و ۲۷ آل عمران)
در روایتی آمده است که حضرت نبی الله صل الله علیه و آله و سلم بر مولی علی علیه السلام فرمودند : یا علی بر تو باد بتلاوت آیه الکرسی در پس هر نماز نوشته شده چون که کسی بر ان محافظت و مداومت نمی کند مگر پیغمبر یا صدیق یا شهید
منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی
اینم ببین:  سوره ای سریع الاجابه برای حاجت روایی و اجابت خواسته 100% تضمینی

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *