آخرین خبرها

ختم برای توسعه روزی – ختم مجرب کسب رزق

ختم برای توسعه روزی – ختم مجرب کسب رزق

در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت دعا شفا قصد داریم به شما عزیزان رهگشای تجربه شده ای شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید از قرض، بدهی و مشکلات مالی در امان بمانید زود تر نتایج لازم را کسب کنید.

037386230687 ختم برای توسعه روزی - ختم مجرب کسب رزق
ختم برای توسعه روزی – ختم مجرب کسب رزق

ختم برای توسعه روزی – ختم مجرب کسب رزق,ختم رزق,ختم برای رزق و روزی,ختم دعای رزق و روزی,ختم جهت رزق,ختم واقعه برای رزق,ختم مجرب رزق و روزی,ختم توسعه رزق,ختم رزق و روزی,ختم وسعت رزق,ختم برای افزایش رزق,ختم برای افزایش رزق و روزی,

ختم برای توسعه روزی – ختم مجرب کسب رزق

از برای توسعه رزق در امر معاش و غنی و توانگری درسحرگاه یعنی نزدیک صبح دو رکعت نماز کند در رکعت اولی بعد از حمد هفده مرتبه سوره قل یا ایها الکافرون و در رکعت دوم بعد از حمد هفده مرتبه قل هو الله احد و در رکوع هر یک از این دو رکعت هفده مرتبه سبحان ربی الاعلی و بحمده و در هر یک از سجدتین دو رکعت هفده مرتبه سبحان ربی الاعلی و بحمده بگوید و بعد از فراغ از نمام هفده مرتبه آیة الکرسی بخواند، که مجرب است و گفته اند که این عمل از کنوز خفیه (گنجای پنهان) است، به دست نااهل نباید داد و خواندن سوره طه نزد طلوع فجر اقل اثر او آن است که روزی تازه به او می رسد و نرمی دلها از برای او حاصل می شود. (526)

****************

از جمله مجربات صاحب کتاب آن است که به جهت وسعت، خواندن سوره انا انزلناه است بعد از نماز صبح ده مرتبه، تخلف ندارد. صاحب کتاب گوید در نسخه ای به نظر حقیر رسید که تا چهل شب سوره واللیل را هر شب یک مرتبه بخواند، روز چهلم چهل هزاردرهم خداوند عالم به او کرامت فرماید. (527)

اینم ببین:  ختمی برای صاحب روزی و پول و مال شدن

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *