آخرین خبرها

ختمی برای رسیدن به مهمات حاجات و خواسته ها

اگر می خواهی در زندگی به حاجات و مهمات بزرگ برسی. اگر می خواهی گره از پیش و روی خود باز کنی. این دعا را بخوان که ان شاء الله نتیجه مطلوب حاصل شود. ختمی برای رسیدن به مهمات حاجات و خواسته ها در کتب دینی معتبر و قدیمی آمده است و نتیجه بخش است.

,ختم حاجت روایی,ختم حاجت روایی سریع,ختم حاجت فوری,ختم حاجت از حضرت زهرا,ختم برای حاجت محال,ختم مجرب برای حاجت محال,ختم صلوات برای حاجت محال,ختم مجرب حاجت فوری,ختم برای حاجت فوری,ختم انعام برای حاجت فوری,ختم صلوات برای حاجت فوری,ختم مجرب برای حاجت فوری,ختم یس برای حاجت فوری

-و-ختم-برای-محبت ختمی برای رسیدن به مهمات حاجات و خواسته ها

ختمی برای رسیدن به مهمات حاجات و خواسته ها,ختم سوره توحید برای حاجت فوری,ختم سوره حمد برای حاجت فوری,ختم صلوات برای گرفتن حاجت فوری,ختم مجرب جهت حاجت روایی,ختم صلوات مجرب برای حاجت روایی,ختم مجرب برای حاجت روایی,ختم های مجرب برای حاجت روایی سریع,

ختمی برای حاجات و نیازها

اگر خواهند از امر پنهانى آگاهى حاصل شود دو ركعت نماز بخواند و در سجده آخر صد و پنجاه مرتبه بگويد: (يا فتاح ) آن امر ظاهر شود. (531)

هر یک از سوره ها برای برآمدن حاجات روزی چهارده بار “هدیه به چهارده معصوم ” خوانده شود:

شنبه:سوره مبارکه فتح ، یکشنبه: سوره مبارکه یس ،دوشنبه:سوره مبارکه واقعه ، سه شنبه:سوره مبارکه الرحمن، چهارشنبه: سوره مبارکه جن، پنج شنبه : سوره مبارک ملک ، جمعه :سوره مبارکه سجده. انشا الله حاجت او برآورده میشود.

۱۲۹مرتبه آیه مبارکه

اَمَّن یُجیبُ المُضطَرَّ اِذا دَعاهُ وَ یَکشِفُ السُّوء 

را بخواند در همان هفته به حاجت میرسد

ازجمله تجربيات است در شدائد و رفع تنگيها هفتاد مرتبه واندن بسم الله الرحمن الرحيم يا محمد يا على يا فاطمة يا صاحب الزمان ادركونى و لا تهلكونى و در نسخه ديگر هفتاد و يك مرتبه است .(519)

اینم ببین:  ختم برای شفای بیمار و درمان سریع امراض مزمن

روز چهارشنبه هفتاد بار اين ذكر را بخواند، بر اهالى علم و قلم فائق آيد و غنى و مكرم گردد: هو الله الذى لا اله الا هو عالم الغيب و الشهادة هو الرحمن الرحيم . (528)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *