آخرین خبرها

چه دعایی برای سردرد خوبه,برای رفع سردرد چه دعایی بخوانیم

در این بخش از سایت ذکر و دعا و ختم و تعبیر خواب دعا شفا doashafa.com چه دعایی برای سردرد خوبه,برای رفع سردرد چه دعایی بخوانیم را قرار دادیم . برای رهایی و خلاصی و نجات از سردرد چه دعایی بخوانیم ؟ دعای بسیار مجرب و سریع الاجابه برای رفع سریع و فوری سردرد و درمان و شفای فوری سردرد و سرگیجه در سایت ذکر و دعای دعاشفا …

چه-دعایی-برای-سردرد-خوبهبرای-رفع-سردرد-چه-دعایی-بخوانیم چه دعایی برای سردرد خوبه,برای رفع سردرد چه دعایی بخوانیم

دعایی مجرب برای درمان سردرد,دعایی برای شفای سردرد,دعایی برای از بین رفتن سردرد,دعایی برای رهایی و خلاصی از سردرد,دعای نجات از سردرد,دعای شفا و درمان سریع سردرد

چه دعایی برای سردرد خوبه,برای رفع سردرد چه دعایی بخوانیم

نجاشى پادشاه حبشه سردرد داشت. از پیغمبر (صلی الله علیه وآله) مدد خواست حضرت این حرز را براى او نوشت که شب در کلاه خود بگذارد:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ. لاَ إِلَهَ إِلّاَ الْمَلِكُ الْحَقُّ الْمُبِينُ شَهِدَ اللهُ الاْيَةَ لِلَّهِ نُورٌ وَحِكْمَةٌ وَعِزٌّ وَقُوَّةٌ وَبُرْهَانٌ وَقُدْرَةٌ وَسُلْطَانٌ وَرَحْمَةٌ. يَا مَنْ لاَ يَنَامُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ إِبْرَاهِيمُ خَلِيلُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُوسَى كَلِيمُ اللهِ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ عِيسَى رُوحُ اللهِ وَكَلِمَتُهُ لاَ إِلَهَ إِلّاَ اللهُ مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللهِ وَصَفِيُّهُ وَصَفْوَتُهُ (صلی الله علیه وآله). اسْكُنْ سَكَّنْتُکَ بِمَنْ يَسْكُنُ لَهُ مَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالاَْرْضِ وَبِمَنْ سَكَنَ لَهُ مَا فِي اللَّيْلِ وَالنَّهارِ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ فَسَخَّرْنا لَهُ الرِّيحَ تَجْرِي بِأَمْرِهِ رُخاءً حَيْثُ أَصابَ وَالشَّياطِينَ كُلَّ بَنَّاءٍ وَغَوَّاصٍ أَلا إِلَى اللهِ تَصِيرُ الاُْمُور».

«به نام خداوند بخشنده و مهربان. خدایى جز خداوند فرمانرواى حق آشکار نیست براى خداست نور و حکمت و عزت و نیرو و برهان و قدرت و سلطان و رحمت. اى آن که نمى‌خوابد، خدایى جز خداى یگانه نیست. ابراهیم(علیه السلام) دوست خداست، خدایى جز خداى یگانه نیست. موسى(علیه السلام) کلام خداست خدایى جز خداى یگانه نیست. عیسى (علیه السلام) از روح خداست و اراده ى اوست، خدایى جز خداى یگانه نیست. محمّد (صلی الله علیه وآله) فرستاده و برگزیده‌ى خداست.

اینم ببین:  دعای درمان بیماری ها درد ها و امراض سریع الاجابه

اى درد آرام شو، تو را آرام کردم به یارى آن کس که هر چه در آسمان‌ها و زمین است. براى او آرام و قرارى گیرند و به یارى کسى که آن چه در شب و روز است و براى او آرامند و او شنواى دانا است. پس باد را رام سلیمان کردیم که به نرمى هر جا که قصد مى‌کرد به فرمان او مى‌رفت و نیز شیاطین را که بنّا و غواص بودند. آگاه باش که بازگشت امور به سوى خداست».

امام باقر (علیه السلام) فرمودند:

هر کس دچار سر درد شد دستش را بر روى سرش بگذارد و هفت مرتبه بگوید:

«أَعُوذُ بِاللهِ الَّذِي سَكَنَ لَهُ مَا فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَمَا فِي السَّمَاوَاتِ وَالاَْرْضِ وَهُوَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ».

«درست است به خدایى که آفریده‌هاى زمینى و دریایى و نیز آن چه در آسمان‌ها و زمین است براى او آرام و فروتن‌اند و خدا شنوا و آگاه است و ]همه چیز[ در اختیار اوست».

امام باقر (علیه السلام) فرمود:

به شیعیان ما براى سر درد این ذکر را بیاموز:

«يَا طَاهِي يَا ذَرُّ يَا طَمِنَة يَا طنابُ».

پس همانا این‌ها نام‌هاى عظیمى هستند که نزد خداوند عزوجل مقام و منزلت دارند ]که هر کس آن‌ها را به زبان آورد[ خداوند به خاطر آن اسامى، درد را از او برطرف مى‌نماید.

دعای رفع سردرد و میگرن :

محمّد بن ابراهیم سراج نقل مى‌کند که به امام باقر(علیه السلام) از درد نیمه سر و صورت و ]میگرن[ شکایت کردم که هر هفته یک یا دو بار به آن مبتلا مى‌شوم فرمود: دستت را به جایى که درد مى‌کند بگذار و این دعا را سه بار بگو، انشاء الله شفا مى‌یابى:

اینم ببین:  ذکری بسیار مجرب جهت کارگشایی و گره گشایی از مشکلات و سختی ها

«يَا ظَاهِراً مَوْجُوداً وَيَا بَاطِناً غَيْرَ مَفْقُودٍ، أُرْدُدْ عَلَى عَبْدِکَ الضَّعِيفِ أَيَادِيَکَ الْجَمِيلَةَ عِنْدَهُ وَأَذْهِبْ عَنْهُ مَا بِهِ مِنْ أَذًى إِنَّکَ رَحِيمٌ وَدُودٌ قَدِيرٌ».

«اى خداى ظاهرى که وجود دارى ]داراى نشانه‌هاى آشکارى[ اى خداى پنهانى که مفقود نمى‌شوى، بر بنده ناتوانت بخشش و نعمت‌هاى زیبایت را ارزانى دار و آن چه موجب آزار و اذیت او مى‌شود از وى دور ساز. همانا تو مهربان و دوستدار بندگانت هستى همچنان که توانمندى»

برگرفته از دعا 786

**************************************

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سیّد محمد سیّدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *