آخرین خبرها

نماز مجرب برای درمان بیماری و شفای مریض سریع الاثر

نماز مجرب برای درمان بیماری و شفای مریض سریع الاثر

امروز و در این مطلب از سایت دعا شفا، رهگشای اسلامی و تجربه شده ای به شما عزیزان می آموزیم که باعث می شود از امراض، درد ها و بیماری های سخت رها شوید، متن کامل این دعا ها و تمامی دعا های شفابخش را می توانید در دسته بندی مطالعه فرمائید.

72063678062306287 نماز مجرب برای درمان بیماری و شفای مریض سریع الاثر
نماز مجرب برای درمان بیماری و شفای مریض سریع الاثر

نماز مجرب برای درمان بیماری و شفای مریض سریع الاثر,دعای شفای بیماری اهل سنت,دعای شفای بیماری ام اس,دعای شفای بیماری معده,دعای شفای بیماری ریه,دعای شفای بیماری صعب العلاج,دعای شفای بیماری پوستی,دعای شفای بیماری برص,دعای شفای بیماری سخت,دعای شفای بیماری لاعلاج,دعای شفای بیماری چشم,دعای شفای بیماری کودک,دعای شفای بیماری مزمن,دعای شفای بیماری روحی,دعای شفای بیماری قلبی,دعای شفای بیماری صرع,دعای شفای بیماری کبد,دعای شفای بیماری سریع,دعای شفای بیمار,دعای عظیم و مجرب درمان بیماری ها و امراض,دعای شفای درد ها و امراض,دعای رهایی از امراض,

نماز مجرب برای درمان بیماری و شفای مریض سریع الاثر

این دعا را برای درمان امراض، درد ها و بیماری های سخت برای فرزند می توان خواند که ان شاء الله نتیجه بخش خواهد بود.

در کتاب صحایف الاعمال مسطور است که شخصی مریض شده بود به بیماری سختی، چنان که از حیات وی قطع امید شده بود. امام جعفر صادق علیه السلام به عیادت آن مرد رفت. مادر او را دید که در کنار فراش او نشسته و گریه و زاری و جزع می کند. آن حضرت فرمود: ای مادر! وضو بساز و دو رکعت نماز بخوان و در سجده بگو: (اللهم انت وهبته لی و لم یک شیئا فهبه لی هبه جدیده) چون آن زن نماز را خواند، مرض آن پسر به صحت پیوست به نوعی که طعامی در آن روز طبخ شده بود آن پسر با مادر خود از آن طعام میل کرد.

اینم ببین:  خواص ذکر یا لطیف برای شفای بیماری و مریضی صعب العلاج

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *