آخرین خبرها

نسخه سریع الاجابه برای رهایی از زندان و تبرئه شدن

نسخه سریع الاجابه برای رهایی از زندان و تبرئه شدن

در یکی دیگر از عناوین و مطالب و ادعیه و رهگشای سریع الاثر، به شما خوبان و همراهان همیشگی سایت دعا شفا، نسخه سریع الاجابه برای رهایی از زندان و تبرئه شدن را شرح می دهیم. در واقع این نسخه باعث می شود که فرد از جرمی که انجام نداده است رها شود و هر چه زود تر به آغوش خانواده باز گردد، متن کامل این دستور و تمامی ادعیه و ذکر های اسلامی را می توانید در دسته بندی مطالعه مطالعه فرمائید.

026386302736207863073 نسخه سریع الاجابه برای رهایی از زندان و تبرئه شدن
نسخه سریع الاجابه برای رهایی از زندان و تبرئه شدن

نسخه سریع الاجابه برای رهایی از زندان و تبرئه شدن,دعای زندانی,دعای زندانیان,دعای زندان نرفتن,دعا زندان اوین,دعای رهایی زندانی,دعای رفع زندان,دعای خلاصی زندان,دعای خلاصی زندانی,دعای مخصوص زندانی,دعای رهایی از زندان,دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکل مالی,دعای رفع مشکل فوری,دعای رفع مشکل ازدواج,دعاي رفع مشكل و گرفتاري,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکلات صوتی,دعای رفع مشکل کار,دعای رفع مشکلات در مفاتیح,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعاي رفع مشكل سريع,دعای رفع مشکل بیکاری,دعای رفع مشکلات

نسخه سریع الاجابه برای رهایی از زندان و تبرئه شدن

سلام به همه دوستان عزیزم امیدوارم حال همه شما دوستان خوب باشه و روزهای خوبی را در حال سپری هستیددوستانی از کاربران عزیز از ما درخواست کردند که احتمال داره در اینده برایشان حکم زندان را ببرند و میخواهند از رفتن زندان منع شوندخب عزیزان این نسخه برای کسانی است که هنوز برای انها حکم زندانی را نبریده باشند و دادگاه هنوز رای نداده باشد.پس اگر این طور بوده و شما ترسی دارید از اینکه شاید برای شما حکم زندانی ببرند حتما از این نسخه استفاده کنید.

اینم ببین:  دعا جهت زیبا شدن صورت نوزاد – دعای زیبا و جذاب شدن چهره کودک

روز دوشنبه به قبرستانی بروید و سر یک مزار قدیمی یک خاک کلوخی بردارید و سه بار اسامی زیر را صدا بزنید و هر بار که میخونید به خاک فوت کنید. اسامی اینها هستند.

شرخیال مشخیال اوشخویبال میططرون اسرافیل والحدلله وحده

اینو باید سه بار به خاک کلوخ قبرستان کهنه ای بخونید و فوت کنید و بعد بلند شوید و برگردید و در حین برگشت با انگشت دستتون کلوخ رو خورد کنید و بریزید و دیگه پشت سر خودتونو نگاه نکنید.با این کار اگر زندانی حقتون نیست تحت هیچ شرایطی حکم زندانی برای شما بریده نمیشود.و حتما هم مبلغ به اندازه ۱۸ قرص نان بیرون زکات دهید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *