آخرین خبرها

نسخه اسلامی و دعا برای فروش ملک ارث

نسخه اسلامی و دعا برای فروش ملک ارث

در یکی دیگر از پست ها عناوین و مطالب دعا شفا به شما عزیزان گره گشای اسلامی، تجربه شده و پرخیر و برکتی می آموزیم که بار ها در کتب دینی مختلف تکرار شده است و باعث می شود از تلخی های مسیر زندگی بهتر و آسان تر عبور کنید.

826307360276837 نسخه اسلامی و دعا برای فروش ملک ارث
نسخه اسلامی و دعا برای فروش ملک ارث

نسخه اسلامی و دعا برای فروش ملک ارث,دعای فروش خانه,دعای فروش خانه از راه دور,دعای فروش خانه در گنجهای معنوی,دعای فروش خانه در روز چهارشنبه,دعای فروش خانه در مفاتیح,دعاي فروش خانه,دعای فروش خانه فوری,دعای فروش خانه در مفاتیح الجنان,دعای فروش خانه سریع,دعای فروش خانه در کتاب گنجهای معنوی,دعا فروش خانه از راه دور,دعا برای فروش خانه از راه دور,دعای سریع الاجابه برای فروش خانه از راه دور,دعا برای فروش خانه فوری از راه دور,دعای فروش منزل از راه دور,

نسخه اسلامی و دعا برای فروش ملک ارث

نسخه فروش:

آیه ۱۱۱ سوره توبه را  که اولش(وَمَنْ أَوْفَى بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ) روز یک شنبه اول ماه قمری در ساعت مشتری یک بار با زعفران با وضوی کامل روی کاغذ سفید بدون خط بنویسید و زیر ان بنویسید جهت فروش منزل فلان… مادر فلان…(نام صاحب ملک که پدرتون یا مادرتون هست را بنویسید.) و بعد این ایه را در داخل منزل درب ورودی پنهان کنید.

و همین ایه را هفت بار توی اب بخوانید و در قسمت ورودی درب منزل بریزید

و همتون دو رکعت نماز گشایش در همان منزل بخوانید.

شرط اینکه  همتون خدایی رضایت کامل داشته باشید اگر یک نفر از شما از ته دل نارضا باشد بفروش نمیرسد.

اینم ببین:  دعای فروش زمین و باغ و ملک و منزل مسکونی

 

دستور العمل ذیل را برای فروش ملک یا زمین یا مغازه یا آپارتمانش انجام دهد.

دعای شریف ذیل را بر یک لیوان آب پاک بخواند و آن آب را در زمین یا آپارتمان یا ملک بپاشد . سپس یکبار دعا را در کاغذ بدون خط بنویسد و در داخل ملک یا آپارتمان پنهان سازد. آن ملک یا متاع بزودی بفروش میرسد .

و مَنْ أَوْفی‏ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذی بایَعْتُمْ بِهِ وَ ذلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظیمُ .

یا الله یا شکیکفی یا قاهرو یا مغنی و یا رزاق و یا وهاب یا الله .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *