آخرین خبرها

نسخه اسلامی برای در امان ماندن از خطرات بلا و سختی های بزرگ

نسخه اسلامی برای در امان ماندن از خطرات بلا و سختی های بزرگ

امروز قصد داریم به شما عزیزان گره گشای پرخیر و تجربه شده ای بیاموزیم که باعث می شود از سختی ها، خطرات، بلا ها و مشکلات بزرگ و کوچک در امان بمانید و اگر درگیر مسائل سختی هستید حتما نسخه اسلامی برای در امان ماندن از خطرات بلا و سختی های بزرگ را بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

0730283620783628073 نسخه اسلامی برای در امان ماندن از خطرات بلا و سختی های بزرگ
نسخه اسلامی برای در امان ماندن از خطرات بلا و سختی های بزرگ

نسخه اسلامی برای در امان ماندن از خطرات بلا و سختی های بزرگ,دعای دفع خطر,دعای دفع خطرات,دعای دفع خطر احتمالی,دعای دفع خطر سیل,دعای دفع خطر زلزله,دعای رفع خطر,دعای رفع خطر وبلا,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر سفر,دعاي رفع خطر,دعای دفع خطر و بلا,دعای دفع بلایا و خطرات,دعای دفع خطر دشمن,دعا دفع خطر,دعا برای دفع خطرات,دعا برای رفع خطر سیل,دعای رفع خطر سیل,دعا برای دفع خطر سیل,دعا برای دفع خطر زلزله,دعا برای رفع خطر زلزله,دعای رفع خطر در سفر,دعا رفع خطر,دعا برای رفع خطر سفر

نسخه اسلامی برای در امان ماندن از خطرات بلا و سختی های بزرگ

نسخه ای مجرب از سوره توحید برای در امان بودن از جمیع بلاها که باعث می شود از سخت ترین خطرات و مشکلات بهتر و آسان تر عبور کنید.

از مرحوم حاج اسماعیل دولابی نقل شده است که : در رحم مادر در یک کیسه آب قرار داشتیم که آسیبی به ما نرسد . در دنیا هم اگر هر روز شش بار سوره قل هو الله احد را به بالا و پایین و جلو و عقب و راست و چپ مان بخوانیم داخل کیسه ای می شویم که آسیبی به ما نمی رسد.

اینم ببین:  دعای عظیم حضرت علی علیه السلام برای ازدواج کردن

 

آیت الله العظمی شبیری زنجانی فرمودند: به چند واسطه از مرحوم آقا سید مرتضی کشمیری نقل است که ایشان هم از حضرت بقیه الله نقل کرده اند که برای رفع مشکلات، این دعا خوانده شود: «یَا مَن إذا تَضَاَیَقَتِ الاُمُورُ فَتَحَ لَها باباً لَم تَذهَب إلیه وَهمٌ، یا اَرحَمَ الرّاحمین»

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *