آخرین خبرها

نحوه نوشتن طلسم و دعا برای ثروت و روزی

در ادامه این پست و از سری دعا های رزق و روزی به شما عزیزان نحوه نوشتن طلسم و دعا برای ثروت و روزی را می آموزیم. در صورتی که می خواهید گره و قفل روزی و ثروت شما باز شود. این دعا می تواند حاجت دهد و گره بگشاید. ان شاء الله که از خواندن آن نتیجه می گیرید و گره های پیش و روی شما نیز باز می شود.

,طلسم ثروت,طلسم ثروت عظیم,طلسم ثروت شش ملک,طلسم ثروت زرقاط ابلیس,طلسم ثروت از غیب,طلسم ثروت یهودی,طلسم ثروت قوی,طلسم ثروت فراوان,دعای طلسم ثروت شش ملک,متن طلسم ثروت شش ملک,طلسم شش ملک برای ثروت,نوشتن طلسم ثروت شش ملک,نوشتن طلسم ثروت از غیب,طلسم ثروت یهودی فوری,طلسم ثروت یهودیان

طلسم-ثروتمند-شدن-مجرب نحوه نوشتن طلسم و دعا برای ثروت و روزی

نحوه نوشتن طلسم و دعا برای ثروت و روزی,طلسم ثروت يهودي,طلسم ثروت یهود,آموزش طلسم ثروت یهودی,طلسم ثروت قوی خاتون,طلسم قوی ثروتمند شدن,طلسم جذب ثروت قوی,قویترین طلسم ثروت,نوشتن طلسم قوی ثروت,ثروت قویترین طلسم رزق و روزی,نوشتن طلسم ثروت فراوان

اگر کسی را معاش زندگی کم بود و خواست در زندگی خود رونق ایجاد کند و صاحب ثروت و روزی فراوان گردد ، به خواندن دعای زیر بعد از نماز صبح به تعداد هفت بار مداومت نماید ، تا خداوند از در غیب به او عطا نماید .

بسم الله الرحمن الرحيم
اللهم انت الله انت الرحمن انت الرحيم الملك القدوس السلام المؤمن المهيمن العزيز الجبار المتكبر الأول والأخر الظاهر والباطن الحميدالمجيد المبدىء المعيد الودود الشهيد القديم العلى العظيم العليم الصادق الرؤوف الرحيم الشكور الغفور العزيز الحكيم ذو القوة المتين الرقيب الحفيظ ذو الجلال والاكرام العظيم العليم الغنى الولى الفتاح المرتاح القابض الباسط العدل الوفى الولى الحق المبين الخلاق الرزاق الوهاب التواب الرب الوكيل اللطيف الخبير السميع البصير الديان المتعالى القريب المجيب الباعث الوارث الواسع الباقى الحى

اینم ببین:  دستور طلسم برای خوش شانسی و خوش اقبالی مجرب

طلسم ثروت و روزی برای نتیجه گیری سریع

روز جمعه در ميان دو نماز به يک خط بنويس ( يعني خط دوم نرود ) دعا را و در کيف پولت قرار بده تا هميشه غني باشي. بسم الله الرحمن الرحيم و لقد مَكّنّا كم فى الارض و جعلنا لكم فيها معايش قليلا ما تشكرون.

جهت توانگری و دوام ملک و بزرگی و تسلط و خَدَم و حَشَم و مالک شدن املاک و غیره مداومت نماید بر اسم «یا مالک» و اگر کسی روز جمعه پیش از طلوع آفتاب 1000 مرتبه این اسم را بخواند تمام حوائج دنیا و آخرت او برآورده شود. عدد کبیر این اسم 90 می‌باشد.

ازدیاد رزق و برکت خانه و مغازه آیه به جهت زیادی رزق به تجربه رسیده است آن که در هر روز آیه مبارکه: و من یتق الله تا آخر آیه ی 3 سوره ی طلاق را سه مرتبه بعد از نمازهای واجب با سه مرتبه صلوات در اول آن و سه مرتبه صلوات در آخر آن بخواند موجب وسعت رزق خواهد بود .

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *