آخرین خبرها

نحوه ختم سوره های قرآن برای حاجت گرفتن فوری و گشایش کارها و فراخی روزی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار دعاشفا به نحوه ختم سوره های قرآن برای حاجت گرفتن فوری و گشایش کارها و فراخی روزی پرداخته ایم. برای گرفتن حاجت و کارگشایی و آسانی کارها و امور زندگی و رفع اتفاقات ناگوار ختم مجرب عنوان شده را انجام دهید که ان شالله کارگشا باشد.

8D660BBE-6C18-46B2-ADE4-CD1657044A7E نحوه ختم سوره های قرآن برای حاجت گرفتن فوری و گشایش کارها و فراخی روزی

نحوه ختم سوره های قرآن برای حاجت گرفتن فوری و گشایش کارها و فراخی روزی,ختم سوره قرآنی برای حاجت,ختم سوره های قرآن برای روا شدن حاجت,سریعترین راه برای حاجت گرفتن با ختم سوره قرآن,کارگشایی فوری و مجرب با ختم سوره های قرآن,گشایش مشکلات و رفع سختی ها با ختم سوره های قرآن

نحوه ختم سوره های قرآن برای حاجت گرفتن فوری و گشایش کارها و فراخی روزی

چگونگی ختم سوره های قرآنی برای حاجت روایی تضمینی

سوره الحمد به این طریق است که در طول یک هفته بیست و یک مرتبه بخواند یعنی هر روز سه نوبت و در پایان سه نوبت این دعا را که در صحیفه سجادیه است بخواند یا من تحل المکاره…. و باید با طهارت و رو به قبله باشد و اگر توانست بیست و یک مرتبه را در یک روز بخواند هم اشکالی ندارد .

ختم : سوره النساء که هر که ۸ نوبت برای سازگاری بین زن و شوهر بخواند سازگاری حاصل شود و اگر مردی برای زن خود بخواند خداوند تبارک و تعالی ان زن را حفظ نماید از شر جمله عورات واز مردم نامحرم نگاه دارد .

اینم ببین:  خواص و فواید شرف الشمس چیست - حکاکی حرز مبارک شرف الشمس

ختم : سوره انعام روایت شده که هر که خواهد روزی بر وی فراخ گردد و حاجت او روا شود شب پنجشنبه یا روز جمعه یا شب جمعه رو به قبله با طهارت و وضو اول سوره فاتحه را بخواند بعد شروع کند به خواندن سوره انعام تا آیه مثل ما اوتی رسل الله پس بلافاصله بر خیزد و دو رکعت نماز خواند در هر رکعت هفت بار سوره حمد و هفت مرتبه ایه الکرسی هفت بار سوره انا اعطیناک را بخواند و چون فارغ شود بهمان نحو رو به قبله از ابتداء الله اعلم حیث یجعل رسالته تا آخر سوره را بخواند و بعد سر به سجده برد هفتاد بار بگوید

لا اله الا الله محمد رسول الله

انگاه حاجت خود را از خدا بخواهد که بقدرت خدا حاجت بر آورده خواهد شد.

ختم : سوره هود را برای هر حاجتی سیزده نوبت بخواند حاجت روا شود .

ختم : سوره بنی اسرائیل به جهت هر امر صعب و مشکل که او را روی دهد و هر حاجت و مطلبی که داشته باشد هفت مرتبه بلافاصله بخواند حاجت روا میشود.

ختم : سوره یوسف ع ابتداء از روز پنجشنبه شروع کند بیست و پنج روز روزی یک بار بخواند و در روز بیست و پنجم که به اسم حضرت یوسف ع میرسد این اسماء را بخواند

یا عزیز یا الله یا رحمن یا رحیم یا کریم یا خبیر یا دلیل یا علیم یا کافی یا اول یا آخر یا ظاهر یا باطن یا حی یا قیوم یا ذولجلال والاکرام یا مالک یا قدوس یا غفور یا شکور یا احد یا صمد یا فرد یا وتر یا وفی اقض حاجاتی واصل الی مرادی بحق محمد و اله و صلی علی محمد و ال محمد .

ختم : سوره طه هر که بخواهد روزی بر او فراخ شود و نداند که روزی از جایی که گمان ندارد بر وی رسد نزدیک طلوع فجر صادق یک مرتبه این سوره را تلاوت نماید روزی تازه در آن روز بر وی کرامت شود و دلها از برای او نرم گردد و بر دشمنان غالب آید .

اینم ببین:  چشم سوم یا چاکراه چیست؟ - باز کردن چشم سوم

منبع : سایت دعاشفا مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *