آخرین خبرها

معجزه دعای توسل و معجزات خواندن دعای توسل و برکات دعای توسل

در این بخش از سایت دعا شفا معجزه دعای توسل و معجزات خواندن دعای توسل و برکات دعای توسل را برای شما برادران و خواهران گرامی قرار دادیم . دعای توسل دعای بسیار مجرب و پرفضیلتی می باشد . خواندن دعای توسل باعث گشایش در زندگی انسان و اتفاق افتادن معجره در زندگی انسان می شود  . در ادامه از سایت دعا شفا همراه ما باشید با معجزه های دعای توسل

معجزه-دعای-توسل-و-معجزات-خواندن-دعای-توسل-و-برکات-دعای-توسل معجزه دعای توسل و معجزات خواندن دعای توسل و برکات دعای توسل

معجزه دعای توسل و معجزات خواندن دعای توسل و برکات دعای توسل,اثار و برکات دعای توسل,خواص و فضیلت خواندن دعای توسل,دعای توسل برای حاجت گرفتن

آثار و فوائد دعای توسل :

علمای بزرگ، و هر آن کس که در مسیر سلوک قدم بر می دارد، از دعای توسل به عنوان ریسمان محکم برای دستیابی به حاجاتش بهره می برد.

دعای توسل را علامه مجلسی در بحارالانوار آورده است و می فرماید این دعا را محمد بن بابویه از ائمه (ع) روایت کرده و گفته است که این دعا را در هیچ امری نخواندم، مگر آن که اثر اجابت آن را به زودی یافتم.

در این دعا با توسل به چهارده معصوم(ع) و واسطه قرار دادن آن‌ها به درگاه خداوند پس از اتمام دعا، حاجت خود را از خدا در خواست می‌کنیم.

جملات صدر و ذیل آن چنین است:

اللهم انی اسئلک و اتوجه الیک بنبیک نبی الرحمة

خدایا من از تو می‌خواهم و روی می‌آورم به سوی تو، به پیامبرت، پیامبر رحمت

یا وجیها عندالله اشفع لنا عندالله

ای آبرومند نزد خدا، شفاعت کن برای ما نزد خدا.

( مفاتیح‌الجنان، دعای توسل، ص 225)

دعای توسّل را هر روز بخوان که اصل اثرش مربوط به هر روز خواندن آن است که در اثر هر روز خواندن، آن را حفظ هم می‌شوید.

اگر کسی این دعا را هر روز بخواند، کلیدی است که به هر قفلی می‌خورد، در برآورده‌کردن حاجات بسیار مؤثر است، ایمان انسان را زیاد می‌کند، بهترین مونس انسان است، در وقت تنهایی و هنگامی که به حاجتی رسیدید، متوجّه می‌شوید که دعای توسّل واسطه شده که آن حاجت را از خدا گرفته‌اید، بنابراین دفعه دیگر هم که حاجتی داشته باشید، همین دعا را می‌خوانید.»

شیخ عباس قمی در خصوص دعای توسل می گوید:

«شيخ كفعمى در كتاب بَلَدُ الأَمين دعاى مفصلى موسوم به دعاى فَرَج نقل كرده كه اين دعاى تَوَسُّل در ضمن آن آمده است و به گمان من، «دوازده امام» خواجه نصير الدين طوسى همين دعاى توسّل است كه آن را با صلوات بر حجّت هاى پاك الهى تركيب كرده اند و مجموعه آن در يك خطبه بليغ و رسا جا گرفته است، و كفعمى آن را در بخشهاى آخر كتاب «مِصْباح» ذكر كرده است.»

**************************************

اینم ببین:  دعای پیامبر اکرم برای رفع درد دندان و شفای دندان درد فوری

منبع : سایت دعا شفا سایت مرجع ذکر و دعا و آیات قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *